piątek, 8 stycznia 2016

Motul 8100 5w40

Mam dwa problemy: temperatura silnika i zwiększone spalanie. Ten mój termostat musiał być już uszkodzony jakiś czas, a dopiero ostatnio . Z kolei zbyt wysoka temperatura spalania zagrzewa samochó może. Sprawdziłem również spalanie na 1km - komputer wskazał 11.


Spalanie znacznie wzrosło, przejechałem autostradą ok.

Motul 8100 5w40

Wymieniłem termostat i płyn - temperatura utrzymuje się bez zarzutu. Optymalny przebieg procesu spalania w silniku samochodu osobowego . Uszkodzony termostat może mieć wpływ na większe spalanie gazu. Przeciez to wyraznie wskazuje, ze masz uszkodzony termostat.


Mam mały dylemat podejrzewam uszkodzony , niedomykający się termostat ,. Wieksze spalanie i wskazanie niskiej temperatury silnika mocno . Probowalem juz roznych sztuczek zeby mniej spalał. Zapytam np czy masz sprawny termostat ?

Motul 8100 5w40

W końcu podłączyłem pod vaga i przyczyna - uszkodzony czujnik temperatury. Ale wtedy masz niedogrzany silnik i na pewno większe spalanie paliwa i. Niedogrzany silnik (np. uszkodzony termostat ) to w jeździe miejskiej nawet . Jeżeli wskaźnik temperatury silnika nie znajduje się w pozycji stopni Celsjusza podczas jazdy, to znaczy. Czy wyższe spalanie aut z silnikami wysokoprężnymi to oznaka poważnej awarii ? Termostat po uruchomieniu silnika powinien kierować płyn do małego . Duze spalanie moze powstac na wskutek nie dogrzania silnika np uszkodzony termostat silnik nie osiaga swojej temperatury pracy i pali wiecej . Objawem uszkodzonego termostatu w pozycji otwartej jest zwiększenie spalania na krótkich trasach.


Chłodzenie działa wówczas na całym . Wyczytałem gdzieś, że niska temperatura silnika może być powodem wyższego spalania i przy uszkodzonym termostacie temperatura nie jest . Czy może to być spowodowane walniętym małym . Poczytasz sobie na forum o termostacie . Termostat zamyka obieg, więc płyn chłodniczy nie trafia do chłodnicy. Pamiętajmy, że uszkodzony termostat nadaje się tylko do wyrzucenia. Czy uszkodzony termostat ma wpływ na spalanie w instalce 1gen ? Uszkodzenie termostatu znajdującego się w pozycji otwartej nie pociąga za. Zaobserwujemy więc zwiększone spalanie , zwłaszcza podczas .

Różne termostaty mają różne temperatury otwarcia. Optymalną pracę silnika i ekonomiczne spalanie zapewnia tylko termostat dopasowany . Od opinii i raportów spalania po listę jego typowych usterek i przypomnienie o wymianie oleju. Przez jakub1 Październik 1. Ciągnik może więcej palić gdy jest uszkodzony termostat lub go brak i jest nie dogrzany. I wytłumaczył mi co powoduje zwiększone spalanie i czym sie może objawiać no i. Posts about wysokie spalanie polo 1. V written by Marcin Olszewski.


Nowy termostat Wahler , obok uszkodzony zamiennik. Wyczytałem w którymś z wątków, że jakiś pechowiec kupił uszkodzony termostat. Korci mnie, żeby ten nowy wrzucić do garnka i zobaczyć czy . Wyróżniamy dwa rodzaje awarii termostatu. Jak nietrudno się domyślić, ten pierwszy typ . Jeśli termostat zostanie uszkodzony w pozycji otwartej, ryzyko uszkodzenia silnika jest.


O wiele gorzej jest zimą, gdyż niedogrzany silnik spala więcej paliwa, . Kolejny serwis toyoty - tym razem przez telefon - wskazał na uszkodzony termostat. Sam zauważyłem, że wskazówka temperatury silnika . Witam, mam pytanie dotyczące ogromnego spalania w Fiacie Punto td. Witam, chciałbym się dowiedzieć jakie są przyczyny uszkodzonego termostatu i czy mogą być przyczyną większego spalania. Tez niedawno dokonałem zakupu identycznego c3i spalanie mam podobne trasa ok.


Czasem może być nawet uszkodzony termostat. Dziwny patent ale powoduje nizsze spalanie. Sam termostat mechanicznie jest ok tylko zawsze musi byc cos co sie dodatkowo popsuje.


Skakała myślałem ze to może uszkodzony termostat problem jednak się ulotnil. Pytanie czy jednak ten termostat może mieć bezpośredni . Opel astra spala dużo paliwa, Silnik. Tutaj ważny jest tez termostat - od jego sprawności zależy jak szybko wyłączy się ssanie. Jeśli tak do 3km, to chyba w miarę akceptowalne spalanie.


Podane spalanie jest tak wysokie, że czerosuwowy skuter 125ccm nie. Duże spalanie i wysokie CO. Inkwizycja: A jak ze spalaniem oleju?


Tylko czy uszkodzony termostat mógł aż tak zalewać silnik? Jak przy 1stopniach nadal pali to może masz zepsuty termostat i piekarnik grzeje do .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty