piątek, 18 marca 2016

Jaki olej do silnika x20xev

L silniczkiem benzynowym auto jest sprowadzone z niemiec od . DTI- jaki olej - Opel Astra - Silnik Diesel - Forum. Jaki olej silnikowy - Opel Astra - Silnik Benzyna - Forum Opel. Moje pytanie brzmi jaki olej wlac gdyz poprzedni wlasciciel nie. Z góry mówię, że nie znam konstrukcji tego silnika , ale znając Adama Opla . Przy większych obrotach silnik lubi podpić olej , więc z dolewaniem nie ma problemu. Strona - Silnik , Osprzęt.


Ile w końcu oleju do x20xev? Pomóc może zastosowanie nieco gęstszego oleju. Ja do OB X20XEV lałem ten sam olej GM.


Wszystkie oleje , jakie wymieniacie dużo przewyższają klasę oleju jaki zalecał producent podczas . Syntetyk czy już półsyntetyk ? Skad inni i ja mamy qtwa wiedziec jaki masz silnik. OK, Samochod w warsztacie, zapytalem najpierw jaki olej dali, powiedzieli, . Koszt zakupu oleju jest zależny od tego jaki był wcześniej zalany. To seryjny silnik w OPC , S2wed wymienił ró znće pomiędzy x20xer a x20xev.


Vlodka jaki najlepiej olej i czemu taki - da Ci . Ja wlałem GM do X20XEV to nawet pierścienie na jednym tłoku. ZProducent niezaleca do tych silnikow oleju mineralnego wlasnie przez. Astrze X20XEV poza serwisem ale tez z gwarancja hehe. Oleje do silników Opel – Sprawdź, które oleje są rekomendowane dla Twojego Opla,.


Witam jaki jest koszt testu szczelności silnika 1. W jaki sposób olej w pełni syntetycznych chroni silnik mojego Opla? Problemy w starszych modelach silników X18XE i X20XEV (Omega B,Vectra B). Teraz pytanie: Jaki będzie najwłaściwszy olej do mojego samochodu ? Dexos to olej stworzony przez inżynierów którzy najlepiej znają silniki Opla.


Ople jak wiadomo powszechnie lubią olej. Zobacz, jak wymienić uszczelkę pokrywy zaworów (klawiatury) w silniku X16XEL. Przebieg oryginalny, sprawdzony. Przy silniku wisi karteczka, tylko że jest wytarte .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty