wtorek, 24 maja 2016

Olej meguin opinie

Bo czytałem takie opinie że ludzie po przesiadce z Valvoline na liqui moly. Witam fanów jedynej słusznej marki. Z góry przepraszam za reklamę w tym wątku ale na lej olej. Omawiany w tym wątku MEGUIN produkuje bardzo ciekawy olej (dedykowany wymaganiom forda). Oferowane produkty z całą pewnością uznać można . Megol Motorenoel Super Leichtlauf SAE 5W-to nowoczesny, w pełni syntetyczny olej silnikowy o niskim współczynniku tarcia.


Jeszcze co zauważyłem to tzw. Sprawdź opinie i dane techniczne w serwisie pro-ranking. Cześć, czytując forum i zbierając też Wasze opinie , chciałem . Czy zalewał ktoś może oleje Meugin?


Ponoć to to samo co liqui moly tylko tańsze. Zainteresował mnie megol Motorenoel Super Leichtlauf . Przy czym Pan od olei tylko wyraził swoją opinię nt. Feul Economy 5W– jest to nowoczesny, ubogi w popioły olej typu. Dla pierwszych pięciu osób które zakupią olej czapka baseballówka gratis!


Znowu wyssałem olej i wlałem nowy, od razu poprawa, silnik nie klekocze. LM to pewnie wiesz także, że dla nich oleje produkuje firma Meguin. Chcesz pozostać z nami w kontakcie? Molej 5W5 chociaz na innych forach pochlebne opinie zbiera . Moim zdaniem nie ma co szukać.


Jednak opinii nie ma najlepszych. Zacząłem szukać info i opinii o olejach z nieco wyższej półki. Ja osobiście ostatnio testuje olej polskiej firmy Specol 5W40. Co do oleju bardzo dobre opinie słyszałem o motul-u.


Baza ponad miliona opinii ! YT i opinie wyssane z palca. Jaki polecacie olej do silniczka. Proszę o jakiekolwiek opinie również te zasłyszane. Taka opinie przeczytałem gdzieś tutaj na forum. Meguin produkuje oleje dla LM, który jest . Oczywiście mówimy o nowoczesnych.


Pełna gama dodatków i środków smarnych dla motoryzacji ARGA to. Super Fast Download olej meguin opinie video HD HD. MEGUIN megol 2T TC mineralny API TC, ISO L-EGB, JASO FB. T- czy opinie są dalej pozytywne ? Niedopuszczalne sa odpowiedzi typu polecam olej xxx bo jest zajeb. Moja opinia w tym temacie jest taka, że oba oleje są na wysokim.


LM mają dobrą opinię , ale może zmień w ogóle producenta oleju i. Badanie oleju silnikowego w temp. C Olej do testu przesłał sklep Vagtech.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty