piątek, 28 lipca 2017

Jaki olej do seicento 900

Mozesz miec zaspawany caly wydech albo polowe, samochod bedzie. U mnie przyczyna jest dziura na kolanku wychodzacym z silnika do tlumika . LGT mam zalozony wydech turbo works czyli. Dodam że tragedii z tym nie ma ale wczesniej nie pojawiały mi się takie objawy. Pięć niepokojących objawów.


Samochodowe katalizatory teoretycznie powinny działać bezproblemowo co najmniej do czasu, gdy przebieg . Auto nie było jeszcze podpinane do kompa, ale może to jakiś charakterystyczny objaw ? Dziura była na górze tłumika więc nagimnastykowałem się przy tym. Jakiś czas temu (ponad rok temu) zrobiła mi się dziura w tym złączu. Jak silnik sie nagrzeje to objaw ustępuje. Za każdą z tych czynności odpowiada inna część wydechu.


Skąd wiadomo, że silnik „bierze” duże ilości oleju? Coraz niższy stan oleju na bagnecie, dymienie z rury wydechowej, zapalająca się kontrolka . A i czy po zatkaniu wydechu ręką megane powinna zgasnąć? Brzmi to poprostu jak dziura w wydechu.


Awarie układu wydechowego mogą objawiać się w dwojaki sposób - pierwszy z nich od razu wskazuje na problemy z wydechem z racji . Jeżeli są czarne przebarwienia, czyli sadza ze spalin na wydechu , to nieszczelność na pewno. By ustrzec się tego typu usterek, powinniśmy regularnie sprawdzać wydech naszego auta. Objawów dziurawego wydechu nie sposób przeoczyć.


Kolektor na pierwszy ogień. Objawy są takie same, jakbyśmy zatkali wylot. Czy ten spadek mocy związany jest z nieszczelnością wydechu w pobliżu silnika czy może. Rzeczywiście, taki spadek mocy nie mógł wynikać z dziury w wydechu.


Teraz pytanie czy takie objawy mogą być spowodowanie . Jesli nie mzoesz wymienic, chociaz kup tasme do klejenia wydechu - moze na chwile pomoze,a powinna zatkac dziure. Mam do was pytanko, czy dziurawy, stary wydech ma wplyw na moc w. Miałam podobnie – tylko spadek mocy, żadnych innych objawów i pomogło. Nie wiem jak ze spalaniem ale sonda moze wysylac bledne informacje do ECU. To ze kopci to raczej wina tej glowicy albo tego co ja . Za katalizatorem gdzie laczy sie z reszta wydechu na tym laczeniu mam. Ale wszystkie objawy stały sie rownoczesnie gdy z tlumika zaczal . Wjechać na kanał, wejść pod auto i szukać dziury , innej opcji sprawdzenia nie ma :).


Niestety przyszedł taki dzień, jak odpadł cały wydech i już nie było tak . W przypadku ograniczonej przepustowości wydechu (zapchana, zagięta rura lub tłumik),. Po zimie z dróg wyłażą mordercze dla auta dziury. Przeczytaj: HAMULCE: Jakie są objawy zużycia KLOCKÓW i TARCZ hamulcowych. Zagrożenia wynikające ze zużycia wydechu. Nieszczelny wydech przed sondą, a spalanie.


Wzrost głośności układu wydechowego spowodowany może być nie tylko nieszczelnością, czy uszkodzeniem sprężystych punktów . Vw passat b- nieszczelność w wydechu , tłumik drgań. Przekrec stacyjke i wcisnij jednoczesnie pedał hamulca i przyspieszenia, na zegarach pojawi sie symbol błedu. W porę nieusunięta nawet mała awaria wydechu może doprowadzić do poważnych strat, na przykład. Ja miałem podobne objawy i to . Typowe objawy uszkodzenia układu wydechowego:. A powiedz, czy ten objaw występuje jak silnik jest jeszcze na ssaniu ? Pojechałem z tym do mechanika, ale objawy akurat zniknęły, obadał na.


Czyli coś z sondą lub ta dziura w wydechu zrobiła się już ogromna. Brakujące: objawy Otwór w dnie tłumika końcowego - Układ wydechowy - Audi AKlub. Wiercenie dziury w tłumiku żeby woda uleciała to idiotyzm, tłumik ma być. Czy dziura w środkowym tłumiku może mieć wpływ na moc auta lub spalanie? Zauważyłem znów pierwsze objaw spadania mocy.


Nie trzeba być doświadczonym mechanikiem, żeby stwierdzić, iż z samochodem dzieje się coś złego. Wiele usterek jednostki napędowej . Czy moze to byc uszczelka laczaca kolektor z wydechem ,czy cos innego pada w tym modelu. Na 1 nie ma dziury ,no moze jeszcze .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty