piątek, 15 września 2017

Audi a4 b5 wymiana żarówki mijania

Audi a4 b5 wymiana żarówki mijania

Witam pewnie zadam banalne pytanie, ale to moje pierwsze auto, mam je od miesiaca przepaliła mi sie żarówka hmijania , może ktoś mi . Wczoraj nieopodal mojego miejsca zamieszkania przepaliła się jedna żarówka świateł mijania. Poniższe zestawienie zawiera kompletną listę żarówek do Audi AI B. Wymiana żarówki , Łatwa . A4B6] wymiana żarówki mijania. AB] wymiana żarówki postojowej przód. Samodzielna wymiana żarówek w samochodzie krok po kroku https://www.


Należy pamiętać, że w czasie wymiany żarówki halogenowej nie wolno. Wsadziłem led do auta audi ab6. Mondeo MKi MKmożna wymienić żarówki mijania i drogowe bez . KM (2007), z gory dzieki za info odnosnie wymiany zarowek swiatel mijania. Witam Przepaliła mi się jedna z żarówek halogena przeciwmgielnego w Audi ABz 2005r. Według mnie to jest żarówka Hlub Hale też . T po lifcie - Światło mijania żarzy się.


Audi Ac- Żarówka reflektora przedniego 3 wpisy sty 20audi ab- Długie światła świecące na krzyż 7 wpisów sty 20niedziałające światło mijania Audi A20rok 17 wpisów paź 20Więcej wyników z www. Obrazy dla audi abwymiana żarówki mijania Więcej zdjęć dla zapytania audi abwymiana żarówki mijania Zgłoszono Zgłoś grafiki Dziękujemy za opinię. Zgłoś kolejne zdjęcie Zgłoś obraźliwe zdjęcie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty