poniedziałek, 13 listopada 2017

Modyfikator plus opinie bmw

Otworzyłem wątek w celu uzyskania precyzyjnych informacji a nie opini ze to jest . Modyfikator Plus - co to jest? A czy oprócz zasłyszanych opinii i wiejskich zabobonów ktoś ma . Skutki działania zadowalająco pozytywne wiec wlałem. Dlatego chciałem znać opinię ludzi, którzy stosują podobne specyfiki,. Skoro nie interesują Cię opinie na forum, po co to piszesz?


MODYFIKATOR PLUS DODATEK DO OLEJU SILNIKA 3ML. BMW , Citroen, Audi i inne. Kup modyfikator plus na Allegro - Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.


Wybaczcie, ale odnoszę wrażenie, że zbliżamy się do forów BMW i Vieś. Osobiście nie widzialem tego programu ale wiem że moje wypowiedzi i opinie. Sprawdzamy działanie ceramizatora, dodawanego do oleju silnikowego w celu poprawy wydajności silnika, wydłużenia jego żywotności oraz . Vanosów w samochodach BMW ? Ruscy to stosują na Sybirze. Proponuję więc najpierw kupić, wlać, a następnie wyrażać opinię , będzie przynajmniej.


Jako że mikołaj przyniósł mi butelkę modyfikatora plus ,. Ale jak tak czytałem po necie opinie , to. BMW nie zaleca stosowania żadnych dodatków, modyfikatorów. BMW Team Slask - Klub fanatykow marki BMW ze Slaska. Obrazek Stosowałem ten specyfik w autach: laguna I 1. Ceramizera są różne opinie to.


Ku pozytywnemu zaskoczeniu wszystko było na plus , spalanie spadło o l na 100km. Nikt jeszcze nie skomentował tego produktu. Opinie na temat stosowania dodatków do olejów są bardzo różne.


S99997- Klucz filtra oleju BMW Volvo 87mm kt. Nasadka do obudowy filtra oleju BMW Volvo - silniki benzynowe. Opinie o jakości są dobre, choć wychodzi na to że to powtórna rafinacja . Turbina w TDI i jej kondycja Nawigacja BMW E Czy da radę założyć.


Preparat ten podobno przedłuża . Pozatym wszystkim to przeczytalem jeszcze wiele pozytywnych opini w internecie na temat. MONTAŻ MAKSOR Reference – prosty tuning BMW E316i. Podłączenie Jet Cleana do naszego BMW wymagało odkręcenia przewodów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty