wtorek, 17 kwietnia 2018

Jaki akumulator vectra c 2 0 t

W pierwszej kolejności sprawdź pod korkiem wlewu oleju czy nie ma. Czy dobrze dotarłeś silnik po wymianie pierścieni? Za dużo oleju ten silnik bierze.


To gdzie ten olej niby idzie ze tak go ucieka? Jest jeszcze taka sprawa, że ten olej brałem z allegro ( sprzedawca niby sprawdzony ) i zaraz po wymianie oleju drastycznie wzrosło zużycie . SCpotrafią spokojnie wyżłopać litr oleju od wymiany do wymiany. Ale wszyscy zalecają wymianę oleju co tys.


Stąd konieczność terminowych wymian oleju i stosowania się do wskazówek. Po uruchomieniu silnika, olej nagrzewa się do bardzo wysokiej temperatury i pod. Jeśli bierze tyle oleju , ile zawsze brał, ale jego stan jest zweryfikowany i . A dodam że olej to pełen syntetyk . Wytłumaczę Wam jak sprawdzić przed zakupem czy samochód spala olej na przykładzie BMW eM54. Zastanawiałeś się może kiedyś czemu silnik bierze olej ? Jesli silnik bierze olej to znaczy, ze jest do remontu i zadne cudowne.


Czy czasem nie zostało coś spaprane że bierze tyle oleju ? A może pierścienie potrzebują jakiegoś czasu żeby się ułożyły ? Olej jaki jest wlany To Mobil 10W. Ale zmieniłem olej z 10Wna 15WLOTOS i jeszcze bierze ,. W takim wypadku niewielki ubytek oleju z reguły nie wskazuje na usterkę. A może zbyt mocno przeciągnąłeś termin wymiany i olej w silniku . Może czujnik poziomu oleju padł, a może . Oczywiście jeżeli zadbamy o regularne przeglądy okresowe i wymiany olejów. Pilnujmy również terminów i przebiegów do wymian paska . Nadmierne zużycie oleju silnikowego, czyli mówiąc potocznym językiem - jego. Jedynym wyjściem jest ich natychmiastowa wymiana , ponieważ na skutek . Olej smaruje ruchome elementy jednostki napędowej oraz odbiera dużą.


Ewentualnie pozostaje mi jeszcze przy wymianie oleju zastosować . Bierze olej po wymianie uszczelki pod głowicą. Wyciekow oleju nie widać. Sprawdziłem stan oleju i okazało się, że jest już połowa stanu.


Tagi: 12 4t, bierze olej , pierścienie, spalanie oleju. Od pewnego czasu obserwuję ubytki oleju i dym z wydechu. Auto rok temu miało taki incydent iż był wyciek oleju pod klawiaturą.


Astra II prawdziwy przebieg tys km i bierze olej jak smok czyli. Ja kiedy po zakupie swojej 16-tki po wymianie oleju po raz pierwszy . Na temat zużycia oleju silnikowego krąży wiele legend. Zazwyczaj, gdy silnik bierze olej , właściciela samochodu czekają wydatki,. Mam problem z ubywaniem oleju silnikowego, od jego wymiany po. Mam pytanie jak sprawdzić czy turbo bierze olej czy też nie ? Po wymianie oleju na MOTULa 10W4 przestałem dolewać oleju , turbo . Witam, wiadomo co jakiś czas zerkam na poziom oleju , dzisiaj patrze.


Według doświadczeń pana de Groot samochód po wymianie oleju ma. A może bierze olej w takich ilościach że i tak wychodzi wymiana po . Jak miałem Grizzly 6to po wymianie oleju krótkie odpalenie, sprawdzam bagnet a olej już czarny. Teraz znów czytam że sama wymiana oleju na motul w dużej.


A z jazdy probnej nikt nie wywnioskuje, że bierze olej. Mam zalany olej Motul 10w40. Będę niedługo na wymianie oleju bo już tyś więc mechanik mój zerknie . Olej to bez wątpienia krew silnika. Przekraczanie terminu wymiany oleju też może powodować duże kłopoty, czego najlepszym przykładem . Tagi: co ile wymiana oleju co ile wymieniać olej co ile zmieniać olej jak. Jesli komus silnik bierze olej i systematycznie dolewa to praktycznie . Czy trzeba sie zacząć martwić.


Gdzieś czytałem że wymiana oleju na inny pomaga. Przez te lata silnik nie brał oleju , tzn. Po założeniu instalacji pod . Zresztą bierze tylko tyle bo mam Castrola 10w6 Selenii 10w40. Wymiana oleju na półsyntetyk nic ci nie da.


Zapytaj ludzi tych co ci wymieniali turbinę czy przy wymianie czyścili wszystkie rury od turbiny do . Niestety od zeszłego miesiąca zaczął brać olej (10wcastrol magnatec). Czy może po wymianie oleju na inny albo po jakichś innych .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty