środa, 30 maja 2018

Płyn do wspomagania kierownicy golf 4

Płyn do wspomagania kierownicy golf 4

Pękł mi kawałek przewodu i wyleciaoł trochę płynu od wspomagania. W zbiorniczku nie ma więc nie wiem jaki tam jest. Teraz mam tez pytanie czym uzupelnic ten plyn jaki dolac ? Zaznaczam, ze nie wiem jaki byl lany tam plyn do wspomagania. C2z manualną skrzynią i chcę wymienić płyn od wspomagania bo go trochę brakuje i nie wiem jakiego dolać.


Mam resztki płynu wspomagania w zbiorniczku.

Jest on koloru żółto - czerwony. Teraz chciałem dolać ale nie wiem jaki płyn wlać. PAnowie mam pytanie jaki mozna wlac plyn do wspomagania aby. Witam, chcę jak najłatwiej wymienić płyn wspomagania.


Poradzono mi zebym sprawdzal plyn wspomagania. SYNTETIK czy PÓŁSYNTETIK ? W tym wątku masz podane jaki płyn kupić (ATF Dexron lub 3) i jak szybko samemu go wymienić. W jaki sposób należy uzupełniać poziom płynu wspomagania ? Wystarczy odkręcić lub podnieść pokrywę zbiorniczka i dolać płyn , tak aby .

Płyn do wspomagania kierownicy golf 4

Proszę o pomoc jaki mam wlać olej do wspomagania kierownicy LAGUNA3. Co łączy mechaników samochodowych z lokalami gastronomicznymi? Jedni i drudzy twierdzą , że olej się nie. Jak wymienić płyn wspomagania i przepłukać ukła jakie płyny można mieszać a jakie nie ? I było mniej niż minimum. Jaki mam kupić żeby dolać.


Dzwoniłem żeby się dowiedzieć jaki ten olej dolać. Jeżeli rodzaj płynu eksploatacyjnego jest istotny, to informacja ta podana. Do układów wspomagania kierownicy wiele wytwórni dopuszcza . Jeżeli w układzie wspomagania ubędzie oleju należy dolać olej o tej samej klasie. W moim Outbacku zaczęło delikatnie szwankować wspomaganie , sprawdziłem poziom płynu i trzeba dolać.


Tyle że - plyny są zielone i . Czy w ogóle można dolać jeśli nie wiem jaki był wcześniej, czy . Powiedzcie mi jaki nelazy kupic plyn do ukladu wspomagania i czy moge dolewac nawet jesli. DOLAŁEM ŚMIGAM ,KRĘCĘ AŻ BOLĄ RĘCE I JEST CYC ! MIN plyn (miarka byla na nakretce) moje pytanie jest tsakie: czy mozna dolac obojetnie jaki plyn do tego . Przekonany że ten sam jest w wspomaganiu chciałem trochę dolać i . Na korku mam napis only .

Wiem gdzie sie dolewa plyn wspomagania tylko nie wiem jaki dolac. Moje pytanie czy płyn wspomagania powinno się dolewać taki jaki jest czy można dolać innej . Ostatnio zauważyłem ze mam mało płynu wspomagania. Ilość płynu potrzebna do zalania układu wspomagania.


Nie wiem jakiego oleju mogę dolać żeby było ok. Dziś zauważyłem ze nie mam właściwego poziomu płynu od :wink:. Mam pytanie gdyż mam mało płynu w wspomaganiu kierownicy, jaki płyn tam wlać?


KM silnik o oznaczeniu AJM i chce dolac plyn do ukladu . Jakiego płynu powinienem dolać do układu wspomagania ? Dolewać oczywiście można, możesz dolać dowolny płyn zgodny z . Nie znalazłem na forum czy można dolewać do zbiorniczka wyrównawczego dowolnego plynu do układów wspomagania czy tez jakis . Mam mało płynu w układzie wspomagania , poniżej minimum. W megi nie sprawdzałem oleju wspomagania jaki jest. Z początku chciałem po prostu dolać nowego płynu do starego ale domyślałam się, że aby. Od zbiorniczka na płyn do wspomagania wychodzą dwa wężyki:.


Pytanie, jaki płyn leje ASO abym mógł go po prostu dolać ? Mam takie pytanko, jaki jest ori płyn do wspomagania do fiestki z roku? Musze dolać płynu z uwagi na jego niski stan i nie wiem jaki dolać. KPSF Płyn do wspomagania układu kierowniczego L. Nie wiesz jaki płyn do wspomagania kierownicy będzie odpowiedni dla Twojego samochodu ? Ja jak byłem naprawiać węże od wspomagania to musiałem dolać płynu.


Sprawdziłem kolor był czerwony taki też kupiłem na orlenie dolałem i . Po odkręceniu korka z miarką, płynu jest na miarce w okolicy minimum, jaki płyn dolać ? Potrzebuję w subaru dolać płynu do wspomagania (używam płynów do przekładni automatycznych - bo się da) i teraz pytanie. ATF (czerwony) Brak szczegółów modelu w celu dokładnego określenia jaki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty