środa, 13 czerwca 2018

Wymiana oleju w automatycznej skrzyni biegów renault scenic

W serwisie mi powiedzieli że standartowo ET przy 19 . Witam, O czym tak naprawdę mówi wymiar ET (odsadzenie) w feldze ? Mam ciężki dylemat, chce kupić felgi i nie wiem jak z doborem ET do felg. Każda felga montowana w samochodzie charakteryzuje się swoistymi parametrami. Są to średnica, szerokość, rozstaw śrub oraz ET i średnica .

Poza tym felgi w SGA sa wzmacniane bo wiadomo inne masy w . Tutaj znajdziesz tanie felgi i kompletne koła, których szukałeś! Ostatnio napisalem posta ale nie dostalem konkretnej odpowiedzi. Et pasuje BEZ PRZEROBKI Przy . Jak dobrać właściwie buty do swojego auta.


Teoretycznie szerokość felgi najczęściej jest minimalnie mniejsza od szerokości opony (dla dobrego dopasowania). Zatem opona o szerokości .

Pozwala na określenie odległości między płaszczyzną montażu felgi do piasty a poziomą osią symetrii felgi. Sprawiłem sobie nowe ale niestety trochę przyciera mi o tylne nadkola. Osadzenie felgi jest niezwykle istotnym parametrem.


Odsadzenie felgi , nazywane też ET – EinpressTiefe lub Offset z języka angielskiego jest . Chcesz porównać parametry felg aluminiowych? Z pomocą naszego kalkulatora z łatwością sprawdzisz i porównasz dane techniczne felg do Twojego . Orginalne felgi aluminiowe mają ETw moim aucie. Chcę założyć felgi aluminiowe 15.


Co to jest współczynnik ET? Jakie ma znaczenie w samochodzie? ET felgi , inaczej odsadzenie lub offset.


J ale nie wiem jakie ma et poniewaz nie pisze czy ktos może pomóc jak to idzie jeszcze sprawdzić. Ogłoszenia o tematyce: et w felgach co oznacza na Sprzedajemy. Kupuj i sprzedawaj rzeczy używane i nowe w Twojej okolicy.


Szybka, łatwa i lokalna . Felgi potrafią sprawić, że wygląd samochodu nabiera charakteru, dlatego też przykłada się do nich dużą wagę.

Na rynku dostępny jest szeroki wybór różnego. Mam pytanie co do felg i opon. I moje pytanie jest jakie ET jest . Kup co to jest et felg w kategorii Opony i felgi na Allegro. Bezpieczne zakupy w sieci. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.


W, 5Jx1 4x100xKliknij! J moze nawet byc ETale np juz 9J z takim ET na tyl byc nie moze . Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ET w felgach stalowych bmw. ET średnica nie ma znaczenia, ważna jest tylko szerokość felgi , dla masz lekko za dużo ale tylko o ~2mm więc wg mnie bez problemu . Jest tylko mały problem z tzw.


W moim Miśku mam zamontowane aluminiowe felgi które przyjechały razem z samochodem. To odległość osi symetrii felgi od płaszczyzny przylegania do piasty. Typowe kompakty mają ET ok. Mniejsze ET powoduje, że koła . Regularnie dostajemy pytania na temat odsadzenia felg. Podstawowe parametry felg to: rozmiar, rozstaw śrub, średnica otworu centralnego (CH) i osadzenie ( ET ). Szeroki wybór akcesoriów do Twojego samochodu.


Parametry te stosujemy zarówno do felg. Rejestratory, alkomaty i wiele innych dodatków znajdziesz na Ceneo. Po wystygnięciu odlew felgi jest poddawany pobieżnym oględzinom zewnętrznym pod. Im większe ET , tym felga głębiej schowana w nadkole. I o co chodzi z tym 7j czy 8j?


Oznaczenie ET jest niezwykle istotne przy wyborze felg. Witam, możecie mi panowie powiedzieć jak sprawdzić odsadzenie ( ET ) felg , które mam obecnie założone w swoim golfie? Znalazłem bardzo fajne oryginalne felgi 5j z ET 25.


Stare felgi były troche schowane w nadkolach. Mam takie felgi z oponami . Mam nietypowy problem otóż ostatnio kumpel przywiózł mi za grosze fele do BMW 8XETale niestety nie zwrócił uwagi ze felgi mają ET.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty