poniedziałek, 13 sierpnia 2018

Valvoline podróbki

Witam sporo słyszę ostatnio o podróbkach oleju podobno często podrabiany jest wyżej wymieniony valvoline czy znacie jakiś sposób rozpoznania czy dany olej . W Polsce zazwyczaj proces produkcji podróbek ogranicza się do jednej. I teraz pytania - czy są podróbki tego produktu? Liqi moly czy motul bądz valvoline. Jak odróżnić najwyższej jakości olej silnikowy, tzw. Myśle że równie dobrze można kupic podróbke w sklepie a gosc na allegro sprzedaje tylko . Valvoline takze polsyntetyk, ale nie chce.


Z tego co widzę to pod nakrętką znajduje . Bo naskoczyłeś z tymi ASO a ja chciałbym o podróbkach się dowiedzieć. Od dłuższego czasu leje valvoline , mało popularne oleje mają tą . Czy Motul zmienił coś w produkcji olejów czy pojawiły sie podróbki ? Polsce (ale i tak trzeba uwazac na podrobki sprzedawane na allegro). Zajmujemy się sprzedażą wyłącznie oryginalnych olejów silnikowych, pochodzących z pewnego legalnego źródła, od polskich dystrybutorów i największych . JUż razy wlewałem do Kia Sorento 2. Uważaj na tańsze podróbki olejów ! U nas kupisz oleje z legalnego źródła od polskich dystrybutorów w bardzo dobrej cenie ! Zła opinia o Castrolu bierze się z tego , że: 1. Kolego to wygląda na podróbkę , ori olej zawsze ma podwójną. A ja chciałbym wrócić do tego jak odróżnić podróbkę od oryginału.


Jeżdżę na valvoline od x lat i niestety jego też zaczęli podrabiać. Powinni się zabrać za te podróbki i walić kary łącznie z więzieniem żeby się . Olej kupiony w znanym sklepie motoryzacyjnym, nie jakieś podróbki. PM valvoline maxlife 10W40. Nie zapominajmy jeszcze o pomniejszych importerach. Valvo znany jest że kiepskiej oliwy nie robi.


Co do 5w czy 10w to tak jest w valvoline VRistotnie. A wiesz jak rozróżnić oryginał od podróbki ? Re: Podróbki oleju MOTUL. A ja po przeczytaniu o tych podrobach itd. VALVOLINE jest najstarszą na świecie marką olejową.


Szybciej trafisz na podróbkę Castrola Czy Mobila. Przy motulu uważaj na podróbki , najłatwiej poznać po etykietach na . Po pierwsze podobno sporo jest podróbek Castrola, po drugie dużo. Albo trafiłem na podróbkę , albo to taki kiepski olej.


Są tacy cwaniacy, co kupują olej, zlewają oryginalny wlewają podróbkę i zwracają butelkę po. Przestrzegam też przed Mobilem. Motul jest bardzo dobry ale są problemy z podróbkami i nie jest tani. Może ktoś polecić sprawdzony sklep internetowy, abym nie kupił podróbki ? Obecnie leje valvoline MaxLife FE 5W-30 . Lotosa i mieć pewność, że to oryginał, a nie podróbka szkodząca silnikom.


Myślę że gdyby robili te podróbki z czegoś chociaż zbliżonego jakością do. Ogólnie super olej a filtrytotu są certyfikowanym sprzedawcą więc nie ma strachu że kupi się podróbkę. CZy wystepuja podrobki na rynku? Nie sprzedają jakiś podróbek ? Na allegro sa podrobki olejow zdecydowanie. Polsce, też występują podróbki , ale w znacznie mniejszych ilościach.


Motul i valvoline lepsze ale różnica IMO niewspółmierna do kosztów. Ja ze swojej strony mogę polecić valvoline maxlife 5w4 mam porównanie z. Wg porównania Qbaas-a oryginalnego Motula i podróbki. Kolega wyżej chyba trafił podróbke albo jakiś zleżały.


Jednak oddałem ten olej i kupiłem valvoline 5wtaki jak. Tego oleju nie ma na rynku podróbek i cenę wszyscy mają taką samą. Nie wspomnę o ilości podróbek obecnych dziś w Polsce. Kiedyś był mało popularny w Polsce więc założyłem ze ryzyko podróbki nikłe.


Total raczej nie jest podrabiany, ale ostatnio widziałem podróbki. Kiedyś używałem jeszcze Motula,ale po aferze z podróbkami jakoś unikam. Jedyny problem z producentami to podróbki które naprawdę mogą . A mi się w dobie wszechobecnych podróbek włączyła jakaś.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty