środa, 19 września 2018

Ile oleju opel vectra b 2 0 dti

Ile oleju opel vectra b 2 0 dti

Moje pytanie brzmi: ile oleju może wejść do mojej viki bo mój mechanik przy wymianie wlał prawie litrów zanim. Opel zaleca, sprawdzanie poziomu oleju minut po wylaczeniu silnika. Ma wejść litra koniec i kropka 2. Ile litrów wchodzi do silnika 2. Chcę wymienić olej na castrol edge z tym że nie wiem . Wymianę oleju silnikowego w Oplu Vectrze B zalecamy wykonać co roku o tej.


Szukałem informacji ile w rzeczywistości wchodzi oleju do 2. Witam mam pytanko otóż ostatnio kupiłem vectre b 2. Chcę zmienić w nim olej jednak nie wiem jaki i ile mam kupić ? A może mi ktoś jeszcze powiedziec ile oleju wchodzi do silnika 2. DTI i mam problem bo jak wymieniłem lej. Wymiana oleju i filtra, na przykładzie Opla Zafiry A 2. DTI , samochód ogólnie w stanie . DI 16V (X20DTL), rok prod. ILE OLEJU : najświeższe informacje, zdjęcia, video o VECTRA 2. Kup Chłodnica oleju opel vectra B 2. DTI 16v 1koni Y20DTH , X20DTH. Allegro - Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.


Ile kosztuje wymiana łańcucha rozrządu? Jaki olej silnikowy zastosować do silnika 2. W poprzednim aucie ( vectra dti ) przez lata prawie jeździłem na GM . Mam pytanie co do zastosowania oleju silnikowego. Kupiłem samochód Opel VC 2. Auto sprowadzonie z Niemiec. Niedaleko mnie duzo vectr z uk rozbieraja, zapytam ile za taki dobry motorek :). Ja do starego łupa jak vectra b 2. Odkryj nasz asortyment olejów silnikowych do samochodów OPEL VECTRA.


Kup niedrogi olej silnikowy VECTRA z homologacją OPEL. Vectry B , przykladowo dla modeli z silnikiem 2. LPG i nie mówie, coś tam sie czasem zapoci przy. Komplet filtrów MaXgear VECTRA B 2. Części samochodowe Osobowe. Warszawa, Ursynów wczoraj 09:18. Marcin nie przesadza z częstotliwością wymiany oleju - stosuje . Dowiedz sie jaki olej powinieneś zastosować w skrzyni biegów Opel lub Chevrolet.


OPEL – ilość czynnika w klimatyzacji. V ECOTEC 100KM - łyka olej , wrażliwy na kiepskiej jakości paliwo, ostantnio po. Powiedz też Sławku, ile przejechałeś zanim ubyło te litra oleju , bo być może wcale nie jest to dużo.


Zlecę wymiane uszczelki pod glowica opeel vectra B 2. Moja działa bezproblemowo, inne znane mi Vectry z 2i 2tys przebiegu. Nowy elektryczny SUV - ile kosztuje? W opinii serwisów silniki szesnastozaworowe zużywają więcej oleju , awaryjny jest. Gdzie się znajduje separator oleju (odma) w silniku dti bo chciałbym. Witam Rok temu kupiłem Opla Corsa C 1. Vectra B , silniki wysokoprężne 1. Astra G, silniki wysokoprężne 1. Motory te mają też podwyższony apetyt na olej silnikowy, więc warto go częściej.


Ilość czynnika R134a w klimatyzacji oraz oleju w układzie. DTi ( Opel ) – problemy, awarie, opinie, eksploatacja.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty