środa, 14 sierpnia 2019

Przybywa oleju

Przybywa oleju

Coraz więcej kierowców przekonuje się, że nowoczesne silniki wymagają dolewek oleju nawet gdy są nowe, jednak wciąż niewielu rozumie, . Od przybytku głowa nie boli – to powiedzenie na pewno nie sprawdza się w motoryzacji. A już szczególnie, gdy mówimy o prawidłowym poziomie oleju w silniku . W niektórych samochodach z silnikiem Diesla nagle przybywa oleju. Dlaczego tak się dzieje i co wtedy robić? W samochodach z filtrem cząstek stałych nierzadko dochodzi do podniesienia się poziomu oleju silnikowego. Jest to skutek nieudanego . A co w sytuacji, w której oleju silnikowego przybywa (poziom oleju silnikowego podczas sprawdzania bagnetem się podnosi)?


Witam, zauważyłem w swoim samochodzie niepokojące zjawisko polegające na przybywaniu oleju w silniku. Rośnie poziom oleju w silniku diesel - co robić? Kiedyś to się nie mogło wydarzyć – jeśli w silniku Diesla zmieniał się olej , to zawsze ubywało go – nie inaczej.


Prośba o wyjaśnienie - przybywa oleju w samochodzie z D. Mam problem ze zbyt dużą ilością oleju w moim aucie. Po przejechaniu ok tys przybywa około litry oleju , ale nie ubywa żadnego płynu. HDI przybywa oleju , DPF itd. W silniku przybywa oleju? W-silniku-przybywa-oleju-A-twoj-diesel-.


Przez lata powtarzano kierowcom, że ci powinni kontrolować poziom oleju w silniku, bo zbyt niski może doprowadzić do zatarcia motoru. Rosnący poziom oleju w silniku to scenariusz, który coraz częściej zdarza się w przypadku nowoczesnych diesli. Co to oznacza i jak radzić . Krótka relacja z eliminacji przecieku paliwa do komory korbowej i wymiany pokrywy zaworów w. Poprzedni silnik mocno już brał olej. No i pojeździłem dwa tygodnie i znów przybywa tajemniczej cieczy w misce olejowej. Niestety zaraz się okazało, że problem jest w drugą stronę.


A na marginesie - nasycenie DPF- czyli ok a żadnej . Witam od niedawana w moim ursusie przybywa oleju w silniku jest to na pewno ropa. W ciągniku przy okazji nie ma odpowiedniego ciśnienia . Przybywa oleju bo trwa wypalanie filtra i wtryski dają nadmiarowo paliwa. Trzeba przekonać kompa, że filtr jest już ok, ale nie wiem czy . Często wypala Ci się filtr DPF co powoduje przybywanie oleju z powodu . Przeczytałem sporo postów na ten temat i wiem, ze to ma zwiazek z filtrem DPF tylko nigdzie nie było wprost napisane czy oleju przybywa bo . I czy da się wymienic te uszczelki na cewkach wtrysków w . Bardzo często w samochodach wyposażonych w filtr DPF, ze sporym przebiegiem występuje zjawisko przybywania oleju.


Ale to nic nie zmieniło jeśli chodzi o przybywanie oleju. Witam Szukałem na forum ale nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi, czy pompa vacum może powodować przyrost oleju ? Przejechalem jakies 5km od ostatniego sprawdzenia poziomu i jest prawie centymetr . W trakcie dzisiejszej wyprawy zapaliła mi się kontrolka silnika wraz z info check engine - low oil. Co dziwne oleju nie jest za mało a wręcz przeciwnie mam go . Witam od jakiegoś czasu zauważyłem że przybywa mi oleju w silniku. Kulka miesięcy temu miałem dwie kreski do Max a teraz mam too high i . Czy zwiększający się stan oleju jest . Witam, od jakiegoś czasu przybywa mi oleju w silniku.


Niedawno wymieniana była uszczelka pod głowica, lecz zapomniałem wymienić uszczelek na. Kolega KOBRA napisał: Pewnie więcej ci brało oleju niż przybywało temu nie zauważyłeś różnicy. Zauważyłem że przybywa oleju , auto mam miesięcy olej. A to że przybywa - to normalne więc na ten . Auto mam od lat, przywiozłem je od Niemki, pierwszej właścicielki.


Mam poważny problem byłem wczorek na sprawdzeniu auta u kolegi Oibis i ku mojemu i jego zdziwieniu okazało sie że w silniku jest około litry oleju za . Witam wszystkich na forum i proszę o radę. Problem wygląda następująco-w mojej Octavii 1. Tdi zwiększył się poziom . Hdi przybywa oleju silnika. Skoda Octavia II przybywa oleju strona 1Temat na forum tematycznym Motoryzacja - Portal społecznościowy Fotka! Prawdopodobnie przybywa paliwa w oleju, co może być przyczyną?


Witam Auto od pewnego czasu zaczelo dymic przy przyspieszaniu. W moim CF Xzaczeło przybywać oleju. Nawet jak stał przez tygodnie. Cześć, problem jak w temacie.


Zapach benzyny w oleju to bardzo popularny, ale i złowrogi objaw usterki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty