wtorek, 4 sierpnia 2015

Olej do agregatu lodówki

Olej do agregatu lodówki

Tematy o olej agregatu lodówki , Jaki olej do lodówki, Strona tłoczna agregaty lodówki. Do agregatu wymontowanego z lodówki służącego jako kompresorek jakiego należy używać oleju Czy może być to zwykly olej Może musi być . Czy agregat z lodówki może pompować olej zamiast. Warsztat - Polskie Forum.


Mam takowy letni agregat , nie wiem ile jeszcze pchodzi ale chcialbym mu dopomoc. Myslalem zeby wylac stary olej i wlac nowy, tylko jak to zrobic. Dzisiaj zadzwoniłem do serwisanta lodówek i polecał mi olej maszynowy „10” lub.


Moja lodówka działa lat bez wziernika. Agregat z lodówki jako kompresor. Narazie udało mi sie mniej . Olej musi być , inaczej spalisz sprężarkę = czasem trzeba dolać ze setkę oleju.


Normalnie, gdy agregat pracuje w lodówce oleju nie ubywa. Parę części ze złomu połączone w całość. Uwaga zachowaj wszelkie zasady bezpieczeństwa ! Witam Pomysł z rozcięciem korpusu agregatu lodówkowego. Pracuje trochę głośniej od lodówki ale wydmuch ma . Kup olej do kompresora na Allegro - Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.


Czynnik chlodzacy ulecial do atmosfery w chwili odciecia agregatu od reszty sprzetu. Nie bardzo wiem jaki tam jest olej , ale przejdz sie do serwisu klimatyzacji i. Czym zastąpić zużyty olej w agregacie lodówki serii minśk? Bodajże był to mińsk 1 obecnie pracował jako sprężarka do opon, niestety ze . Musi być odolejacz przed filtrem. Olej trzeba uzupełniać bo inaczej zatrzesz agregat.


Czy olej stosowany w agregatach jest szkodliwy? Odkręcamy agregat od podstawy lodówki. Witam wszystkich pochwale się jaką wysysarkę do oleju sobie zrobiłem z agregatu od lodówki i dwóch butli do wina litrowych, ale jeszcze . Dymek czy tez wypluwany olej pojawia sie gdy agregat lodówki sie rozgrzeje.


Mógłbym zastosowac odolejacz czy inny odstojnik ale . Mój agregat od lodówki nabija atmosfer ale dmucha powoli. W układzie Marcina kompresor wypluwa olej razem z powietrzem na wylocie . Naprawa, regeneracja, uruchomienie agregatu Danfoss do lodówki. Sprężarka hermetyczna, agregat skraplający, kompresor do urządzeń.


Zawsze przy wymianie oleju po jego zlaniu staram się odessać resztkę. W końcu udało mi się zdobyć sprawny agregat , wykonując usługę u klienta. SPRĘŻARKA KOMPRESOR MOBILNY 2V wydajny z separatorem oleju agregat. Ogłoszenia o tematyce: olej do kompresora na Sprzedajemy.


Kompresor agregat lodówki chłodni duży 230V 10bar. Re: SW- kompresor z lodowki. Za wymianę oleju i filtra zapłacisz mniej niż za to urządzenie z wysyłką. Ostatnio dorobiłem pompę próżniową z agregatu lodówki do tego . WALTER Olej do kompresora tłokowego WKTT 1l.


WKTT to wysoko wydajny olej przeznaczony głównie do smarowania wysoko obciążonych sprężarek . Z agregatu robi się naprawdę piękne sprężarki do amatorskich. Znajomy posiada sam agregat od lodowki ktorego uzywa do. Gdzieś na naszym forum ktoś pytał o ilość oleju do agregatu. Ja mam od naszej Polskiej lodówki agregat EDA numer nieczytelny, ilość oleju.


Kompletowanie podzespołów rozpocząłem od zdobycia agregatu z lodówki. Podobno nadaje się do tego olej transformatorowy — nie wiem dokładnie bo nie. Je- œli do miejsca wprowadzania czynnika ch³odz¹cego lodówki.


Mam zgryza: muszę przewieźć lodówkę , ale do mojego samochodu. Potrzebna będzie sprężarka z lodówki , zamrażarki bądź też jeżeli będzie w. Oleju tego można dolać również z jakiejś innej sprężarki - dawcy. Zdobyłem agregat , lecz zanim zdążyłem cokolwiek z nim zrobić musiałem . Awaria lodówki nierzadko powoduje panikę, zwłaszcza jeśli usterka ma miejsce latem,. Jak dziala lodowka (i pompa ciepla) - Stary amerykanski film. Część starszych lodówek zawiera jeszcze - jako czynnik chłodzący - węglowodory.


Dla dokładnego ściągnięcia freonu niezbędny jest agregat skraplający,. Następnie wycina się sprężarkę i wydmuchuje z niej olej , który .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty