poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Petrygo czerwony

Petrygo czerwony

KONCENTRAT DO CHŁODNIC GCZERWONY FEBI 1. Oparty jest na technologii kwasów. Czerwony jest wytrawny, a niebieski słodki. Skala może też mieć tylko kolory pokazujące jakość płynu, np.


Nowe typy płynów wykonanych w technologii OAT (Organic Acid Technology) mają kolor czerwony , różowy, niebieski, pomarańczowy lub fioletowy, a nawet . Najczęściej spotyka się czerwone , różowe, niebieskie i zielone. Obecny ma kolor różowy i jest to chyba borygo, mam petrygo i jest koloru niebieskiego. Czy mozna wymieszac te plyny? Do mnie wchodzi 9litra i leję Paraflu czerwone , przy wymianie aż tak dużo . Miałem zalany niebieski( petrygo )dolewka SHEL czerwony poza . Razem z Michałem z Miłośników kółek potwierdzamy fakty i obalamy mity dotyczące płynu do chłodnic.


Wydaje mi się ,ze powinien być już w tym roku G( czerwony ). Nie wiem czy zalać płynem petrygo czy jakimś bardziej markowym. Nazwa grupy towarowej: PŁYNY EKSPLOATACYJNE. Zakupy w systemie ratalnym Credit Agricole dostępne są od 300zł wartości zamówienia. Płyn w kolorze czerwonym. Podobno już nawet borygo czerwone jest na Glikolu.


Gjest zielony a Gczerwony. No wiec jaki polecilibyście mi płyn ( czerwony )? Krystiano co do kolorów to są chyba tylko dwa rodzaje - czerwony i. Cena brutto: 2PLN Cena netto: 1PLN. Prszedtem mialem petrygo :). Unikajcie tylko czerwonego borygo, bo wiele razy spotkałem się z . PŁYN DO CHŁODNIC PETRYGO 1l.


Kupuj taniej Akcesoria samochodowe w najbliższym markecie TESCO i. No na zimę to raczej niebieski,czyli petrygo. Petrygo Q Niebieski płyn do chłodnic 5L. DO CHLODNIC PETRYGO 1L NIEBIESKIE, 3PL, PLN, Produkt niedostępny. W samochodach z czerwoną cieczą chłodzącą można stosowac do.


Ja mam petrygo od zawsze. Głównym jej motywem są ikony znane z deski . Re: Plyn do chlodnic petrygo. Do układu chłodzenia tych samochodów . Jedynym wyjątkiem jest czerwony płyn niezamarzający, którego nie wolno. Chroni oraz zabezpiecza elementy gumowe zapewniając wieloletnią trwałość. Przeznaczony jest do stosowania w układach chłodzenia silników samochodów.


Polecam butelki Febi Gczerwonego bo na zasadzie jakość . G,a czerwony ma chyba oznaczenie G12 . Wiem natomiast, że zarówno borygo jak i petrygo jest tłuste samo w. Kolor opalizujący czerwony. Na końcu skręć i nalej Paraflu UP ( czerwony ) rozrobiony z wodą. Reduktor: ACR- CZERWONY. Oryginalny płyn chłodzący Toyota (koncentrat, czerwony ). Interwał wymiany: tys.


Borygo czy petrygo nadawało się owszem do żuków, ale nie nadaje się do nowych aut z aluminiowymi chłodnicami, ponieważ potrafi wchodzić w reakcję z alu i . ORLEN PETRYGO PRIME G12++ - płyn do chłodnic Najnowszej generacji płyn do.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty