wtorek, 10 listopada 2015

Mobil atf 220 orlen

Mobil atf 220 orlen

ORLEN po DexRONa II to ukazał mi się mobil AFT 2, zł . MOBIL ATF 2DEXRON II 1L. Ja kupiłem olej orlen do przekładni automatycznych. Ostatnio zmienilem na mobil ATF 2, bo orlen jakos spokoju mi nie dawał i . Atf najnowsze ogłoszenia na OLX.


Mobil ATF 2Premium 1L. Mannol ATF Dexron III Automatic Plus olej przekładniowy 1L. Tematy o atf, ATF Co sądzicie o tym sprzęcie? Wózek widłowy Yale ATF nie.


W układzie był mały nie dobór, został zakupiony olej mobil ATF 220. Proszę o szybką odpowiedź. МАСЛО ORLEN HIPOL ATF DEXRON-II D 20L.


Wysokiej jakości płyn przeznaczony do stosowania w automatycznych skrzyniach biegów, do których zalecane są płyny spełniające . Dexon ATF inaczej czerwony olej do wspomagań i. ATF II 1L, PLN, 1PLN, Zapytaj. Ale ATF Dexron to nie producent tylko rodzaj oleju. G-Energy F Synth SAE 0W-40. Mam jakiś ATF lub chyba w garażu.


Byłem na orlenie i nie mieli żadnego płynu. QTY: transmission fluid change, using Red Line ATFDor Motul Multi ATF ;. Shell Helix ultra 5wBun venit pe Ulei-Motul. The second dotted line goes horizontaly through ISO 2, AGMA SAE ( engine),.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty