środa, 18 listopada 2015

Opel vectra b 1 8 16v jaki olej do silnika

Jaki olej wlać do Vectry b 1. Opel vectra dymi na bialo, pobiera olej - Silnik. Vectra to jest zdecydowanie najgorszy samochud jaki iedy kolwiek mielam strasznie awaryjny czujniki, . LPG - Oleje silnikowe, Fuchs. Na kartce było olej opel 5w-30.


Ja przejechałem Vectrą na tym oleju 100kkm i nic z silnikiem się nie dzieje, pali . Mam do specjalistów pytanie Nie dawno kupilem Opel Vectra B 2. Moje pytanie brzmi jaki olej wlac gdyz poprzedni wlasciciel nie pamieta a z kartki zostaly strzepy :/. W doborze oleju ważne w jakim stanie jest silnik. Poszukuję schematu elektrycznego do Opla Vectry 1. Pełny zestaw filtrów, jaki powinien być wymieniany raz do roku lub przy określonym przez. Panowie kupiłem jednak Vectre 1. Nadmieniam że obecnie zalana jest oryginalnym olejem oplowskim GM.


Opel Astra - Silnik Benzyna - Forum Opel. Bierze olej , - Opel Vectra - Silnik Benzyna - Forum. LPG, CNG - Forum Opel. Prawidłowy dobór oleju silnikowego - MotoFocus. Każdy producent silnika stawia inne wymagania wobec oleju smarującego układ.


Dla idealnej pracy silnika olej powinien spełniać konkretne wymogi producenta. Wiedząc, jaki silnik znajduje się w samochodzie, czy zastosowano. Odkryj nasz asortyment olejów silnikowych do samochodów OPEL VECTRA. Oferujemy szeroki zakres produktów pochodzących od wielu oryginalnych .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty