czwartek, 10 grudnia 2015

Jaki olej do bmw e36 316i

Ponieważ jest to moje pierwsze bmw to nie wiem co zalać :oops: :? Szukam czegoś taniego i oczywiście w miarę dobrego. BMW seria Ecompact 316i - AutoFrajda. Jaki olej do silnika bmw e. Jak to widzicie i jaki olej polecacie, dlatego nie chce oszczędzać na oleju bo silnik . Nie wiem jaki był stosowany wcześniej. Po zakupie mam w zwyczaju wymianę wszystkich płynów, . Od poprzedniego właściciela dowiedziałem się, że od pewnego czasu jeździł na oleju mineralnym. Czy nie lepszy byłby półsyntetyk?


Kupiłem auto we wrześniu lecz nie wiem jaki był wcześniej lany olej. Mam taki akurat na stanie. Teraz musimy zaopatrzyć się w olej do naszego samochodu. A ja mam pytanie odnośnie oleju do male w e36. NIE: Kolejne BMW : e: Nadwozie: Touring: Silnik: M52B20: Instalacja LPG: TAK.


Moje BMW : 3: Nadwozie: Sedan: Silnik: M42B18: Instalacja LPG: NIE. Witam, chcialbym wymienic olej w silniku i mam pytanie, samochod od. Ja gdy kupowałem olej do m52bpowiedziałem na wstępie jaki olej. Jeśli szukasz informacji na temat BMW - to lepiej trafić nie mogłeś. Powtórze tylko że nie wiem jaki jest teraz zalany i jaki jest przebieg silnika.


Raporty spalania BMW E- sprawdź, ile wydasz na stacjach paliw. Plan serwisowy, olej i płyny eksploatacyjne dla najpopularniejszych modeli marki BMW. Witam posiadam czesci do bmw 316i compact z rocznika auto. Sprzedam silnik do BMW e316i 1. Każdy z Nas na pewno zastanawiał się jaki olej powinien zastosować w swoim aucie.


Tak jak wspominałem, w starym BMW nie będzie to robiło jeszcze jakiegoś wielkiego problemu,. BMW Serii Ew latach 90. Później wiele egzemplarzy zostało oszpeconych przez młodych amatorów tuningu, . Problem zatkanej odmy dotyczy bardzo wielu użytkowników BMW. Jeśli nie wiecie jaki olej silnikowy zastosować w samochodzie marki BMW to właśnie jest to miejsce. W poszczególnych kategoriach znajdą Państwo jaki olej.


BMW E– jaki silnik wybrać?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty