czwartek, 10 grudnia 2015

Motul 10w40 intercars

Motul 10w40 intercars

Pojechałem do serwisu, sprawdzili ciśnienie okazało się , że nie ma stałej. Dolali do oleju Moto doktorka ,a na czystym brak ciśnienia ,znajomy miał tak w kombajnie zbożowym ,po wymianie oleju ciśnienie 0. Mianowicie doskwiera mu brak ciśnienia oleju. Tylko zapytam, czy wał był mierzony w trakcie wymiany panewek?


Był już wymieniany olej w maju, czujnik ciśnienia oleju w czerwcu.

Motul 10w40 intercars

Ford zalecał wymianę oleju co rok lub tysięcy km . Czerwony komunikat o ciśnieniu oleju. Wczoraj po wymianie oleju przy włączeniu komunikatu zatrzymałem się i sprawdziłem jego poziom. Jestem świerzo po wymianie oleju wraz z filtrami (między innymi). Tak jak wymiana oleju jest na ogół sugerowana ilością. Po wymianie pompy oleju i czujnika ciśnienia kontrolka.


Poza tym zaczęła się świecić kontrolka ciśnienia oleju.

Motul 10w40 intercars

Ciśnienie zmierzone manometrem. Jeżeli zaświeci się kontrolka niskiego ciśnienia oleju zjedź z drogi, zgaś silnik i. Jeżeli tego oleju zabraknie, lista elementów do wymiany może zrobić się na. Mam problem z ciśnieniem oleju a raczej jego brakiem, po. Kawa ZX-12r brak ciśnienia oleju.


M54BBrak ciśnienia oleju po wymianie uszczelnień. Mechanik wykrył brak ciśnienia oleju , lampka się ciągle pali, ciśnienie było. Auto stoi u mechanika i jest po wymianie uszczelki pod głowicą. Poziom oleju jest właściwy, na dalszą naprawę pomysłów brak. Robiąc wymianę paska rozrządu w serwisie,kazałem wymienić również olej.


Brak obciążenia lub bardzo niewielkie. Wymiana oleju silnikowego i filtra oleju. Nie było problemu z autem aż do wymiany przeze mnie oleju.


Pierwsze co trzeba zrobic, to pomiar cisnienia oleju. I teraz co się dzieje, po nagrzaniu się oleju podczas jazdy, kiedy. Inter Carsie,koszt zł za leprzy.

Jeżeli jest go za mało, należy uzupełnić jego brak. Po ostatniej wymianie oleju i przejechaniu około 200km pojawił się problem. Nawet jeżeli brak smarowania był chwilowy, po gwałtownym rozgrzaniu. Każdy silnik spala przynajmniej śladowe ilości oleju, jeśli więc.


To, że przy minimalnej ilości oleju w misce olejowej podczas normalnej jazdy ciśnienie oleju jest. Utrata ciśnienia oleju wskutek pęknięcia w pokrywie filtra oleju. Silnik zgaszony, wykręcamy czujnik ciśnienia oleju znajdujący się na górze podstawki filtra oleju. Oczywiste jest kiedy podlega on wymianie. Peugeot Partner i ciśnienie oleju – rozwiązanie.


Dodam, że stan oleju w normie i od wymiany nic nie ubyło oraz przy . M1- spadek ciśnienia po wymianie oleju. Przed samą wymianą u mechanika mierzyłem ciśnienie na . Ale teraz pali sie lampka cisnienia oleju. A to, że jest brak ciśnienia to nie koniecznie pompa, mogą być inne awarie, które objawiają się . Wydaje mi sie, ze to nie jest problem z ciśnieniem oleju , a coś z. Ja przy ostatniej wymianie oleju również usłyszałem, że w Mazdach jest . Czuczu, nie wiem, czy zwróciłeś uwagę, ale kontrolka zaczeła się świecić po wymianie.


Zacznij od wymiany i filtra i oleju na cos dobrego. Jesli chodzi o cisnienie oleju to wydaje mi sie ze na brak cisnienia zareagowala by glosna . U jednych pomogła wymiana czujnika ciśnienia oleju ,u innych pomogło wgranie nowego oprogramowania,są też tacy co wymienili czujnik i . Jej zaświecenie wskazuje, że ciśnienie oleju w silniku jest za małe, czyli albo mamy mało oleju. Daj znać jak już będzie wiedział ile zaworów do wymiany i jak to wszystko wygląda. Spadek ciśnienia oleju spowodował zatarcie wałka rozrządu co. Podczas zwiększania prędkości obrotowej silnika rośnie ciśnienie oleju , jego.


Zapewnia właściwe ciśnienie oleju w układzie smarowania. Było tak samo przed wymianą pompy olejowej (sprawnej) na drugą też. Podejrzewałem pompę oleju że może zbyt niskie ciśnienie i słabo napina. Przy wymianie oleju na nowym gęstym jest ciszej, jak się wyrobi . Okazało się, że czujnik ciśnienia oleju zakończył swój żywot.


Ze względu na ilość miejsca w. Czujnik nowy oryginalny, Wycieków brak. Auto do mechanika - lancuch pompy oleju do wymiany.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty