wtorek, 12 kwietnia 2016

Honda mtf3 zamiennik

Chciałem wymienić olej w skrzyni biegów a nie mam możliwości kupienia MTF honda. Wyczytałem w instrukcji że można tymczasowo zalac . Czy ktoś wie może czy jest taki zamiennik i jak się nazywa? Wątek: zamiennik oleju do manualnej skrzyni biegów. Oczywiście w ASO Hondy można dostać piękny i oryginalny olej do tych skrzyni ale nie. Ja używam ten MTF z ASO więc nie pomogę.


I teraz wiekszosc zaleca MTF Hondy , a ASO powiedzialo mi zeby zalac 15wnajlepiej Mobila. Ja wymieniałem olej w skrzyni dni temu. Zreszta to chyba logiczne, skoro zamiennikiem jest olej 10W-40. Najwięcej osób wybiera oryginalny olej przekładniowy MTF , są też zwolennicy. Do skrzyni AT subaru leje zamiennik bo jest razy tańszy.


Wiem że w serwisie zalewają MTF III czy coś takiego. Jakie ma parametry ten mtf? Jaki jest tego oleju zamiennik ? Przedmiot zakupu: Olej przekładniowy oryginał HONDA. Czy warto szukać ci zamiennika ? MTF -Fluid do Land Rover, MG i Mini Cooper.


Indeks IC: RAV Dexron III H. RAVENOL ATF MB 9-Serie RAVENOL MTF -2. Proponujemy części zamienne oryginalne oraz zamienniki. Honda Genuine MTF Flui Honda. Poza tym ludzie leją różne rzeczy zamiast MTF LT , np:. Ale wszystkie produkty specjalne mają również swoje zamienniki zalecane min . MTF - : do manualnych skrzyn biegow.


Jedynie w sedanie „przysiadały” tylne sprężyny – polecamy markowe zamienniki. Pojemność układu: ,l () i l (). Jeśli MTF to HONDY czy Texaco ? Staszek Ciebie od MTF `a Hondy nic nie rozdzieli ;) . Poniżej znajdziesz zarówno oleje serwisowe jak i doskonały zamiennik tych olejów.


ORYGINAŁY i zamienniki dla grupy VAG. MTF nie oznacza przypadkiem Manual Transmission Fliud ? Osobiście nie kombinowałbym z zamiennikiem. Znaleziono około 1wyników dla: zamienniki honda.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty