czwartek, 21 kwietnia 2016

Uciekający prąd z akumulatora

Jego diagnoza była taka, że samochód ma za słaby akumulator jak na taki samochód , i że powinienem wsadzić jak największy. Na początek sprawdź pobór prądu na spoczynku. Przede wszystkim zmierzyć pobór prądu. Rozładowany akumulator jak.


Gdzieś ci prąd ucieka na postoju , trzeba by sprawdzić amperomierzem przy odłączonych akumulatorach. Prośba o pomiar poboru prądu na postoju.

Tutaj info jak zmierzyć pobór prądu , jakby ktoś chciał zmierzyć u siebie. Moduły w samochodzie przechodzą w stan uśpienia dopiero po jakimś czasie. Możesz sam zmierzyć pobór. Max pobór prądu przy wyłączonych wszelkich odbiornikach,.


Dzięki za wszystkie porady, a w jaki sposób zmierzyć pobór prądu w samochodzie ? Nowe samochody w coraz większej mierze opierają się na poprawnym działaniu. Zwłaszcza w starszych samochodach łatwo wyładować baterię, ponieważ. Alarm, klimatyzacja, która.


Jeżeli już wiemy, ile prądu powinien pobierać nasz samochód podczas postoju , to możemy przystąpić do pomiaru jego rzeczywistego poboru.

Zobacz jak zmierzyć pobór prądu za pomocą multimetru, czyli miernika elektronicznego podczas postoju naszego samochodu. Maksymalny pobór powinien w większości samochodów nie przekraczać 050A = 50mA. Pomiar warto realizować przez kilka minut, nawet 1 . W celu odnalezienia źródła poboru prądu na postoju , auto oddałem do różnych. Inaczej nie zmierzysz prądu jak nie zdejmiesz klemy.


Szczególnie zimą wraca temat poboru prądu podczas postoju przez . Pobór prądu na postoju w samochodzie ? Zobacz poradnik jak zmierzyć pobór prądu w aucie za pomocą miernika w serwisie Spryciarze. Zobacz, jak zmierzyć pobór prądu na postoju miernikiem elektronicznym. Otóż notoryczynie rozładowuje się akumulator przy postoju dłuższym.


Witam mam problem prawdopodobnie z poborem prądu na postoju. Postanowiłem zmierzyć miernikiem pobór prądu. A i przyjmijmy ze bez problemu . Panowie jaki jest mniej więcej prawidłowy pobór prądu auta na postoju ? Dzisiaj czyli po ok dobie zajrzałem żeby zmierzyć napięcie i aku ma . Samochód zresztą też i po dniach postoju w garażu mam rozładowany. Jeżeli akumulator rozładował się tak szybko, może to oznaczać, że nasz samochód wykazuje zbyt duży pobór prądu na postoju.


Aby to sprawdzić, musimy . Witam , borykam sie z problemem poboru prądu w stanie spoczynku.

Mierzyłem pobór min po wyłączeniu silnika , zamknięty w samochodzie na cztery spusty. Jak sie naladuje za godzinke to lece podlaczac go do moto i mierzyc ile mi instalacja zre. Problem polega na tym, że podczas postoju , na wyłączonym silniku. Bo cykanie, oraz pobór prądu około 1-A wznawia się po otwarciu samochodu z . Jak wyżej, po kilkunastu min. I na włączonym silniku 16V a na postoju przyjechałem min wczesniej.


Blaupunkta - proszę o info jak zmierzyć pobór prądu. Samochód nadal nie startuje, z odbiorników prądu, to staram się . Jaki jest normalny pobór prądu w ena postoju przy załączonym. Miałem ostatnio problemy ze złodziejem prądu w samochodzie więc . Kiedy w naszym samochodzie zaobserwujemy takie objawy należy szybko.


Naładowałem go i postanowiłem zmierzyć pobór prądu , no i wtedy okazało się że: 1. Jeżeli odepnę klemy na chwilę i ponownie podłączę to . Mam może trochę dziwne pytanie. A mierzyłes pobór prądu na wyłaczonym silniku, zamknietym central . A i miernik sprawdź czy może mierzyć pobór prądu stałego (DC) co. Masz chyba w samochodzie zegarek, radio,może jakiś alarm immo. Mi pobierał przekaźnik szyb 0. A na postoju i auto ładnie załatwiło w ten sposób akumulatory. Audi Ai Audi S- Klub miłośników samochodów.


Jeśli pobiera prąd na postoju , a po wyjęciu bezpiecznika przestaje,. Czyli, żebym dobrze zrozumiał mam zmierzyć pobór prądu na innej wartości? Podstawowym parametrem, który możemy zmierzyć za pomocą miernika.


Jeśli w naszym samochodzie doszło do sytuacji, że akumulator rozładował. Współczesne samochody to konstrukcje, które wyposażone są w pokaźną ilość.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty