środa, 13 lipca 2016

Jak zrobić cichy tłumik

Jak zrobić cichy tłumik

Tak naprawdę skonstruowanie takiego tłumika jak zrobiono w Danii czy w Szwecji z tzw. Tłumik do diesla - Dobór tłumika. Końcówka wydechu własnej roboty - Jak zbudować! Motocykl w strefie ciszy – jak wyciszyć wydech silnika? Marynizacja (15) O ultra- cichych tłumikach przepływowo.


Z nich zrobimy dowolnie skomplikowaną geometrię naszego wydechu. Witam chciał bym się trochę zorientować w temacie czy idzie zrobić tłumik przelotowy na 2. Tego nie sposób zrobić w garażu. Unsubscribe from DJlovelas?


Jak zrobić w prosty sposób tłumnik. Film nie oddaje tego co w rzeczywistości Tagi: Skuter 2t Skuter 4t Co potrafi. Innowacyjny produkt pod nazwą WizEx - profesjonalna wata do tłumików samochodowych i motorów. Wiadomo kabine musze wyciszyc, ale jaki zrobic wydech zeby byl maks.


Jezeli chcesz cicho to musisz zamontowac porzadny tłumik. Coś mi się wydaje że te tłumiki mogą być ciche ale tylko w połączeniu z . My zakładając tłumik przelotowy niwelujemy prawie całkowicie opory spalin co ma. Jeśli już nie możemy powstrzyma się od zmiany tłumika to musimy zrobi. Niedawno do swojej 323G BG GT zamontowałem końcowy tłumik przelotowy z. Szukam cichego tłumika przelotowego do 400zł. Del Sol ma, tylko on niestety ma pojedynczą . Ci co twierdzą, że tłumik ma byc cichy i mieć w sobie 100kg waty, to sądze,.


Wiecie jak zrobić sok z buraka? To jak to wyciszyć żeby korekty nie robić :? A może jakiś tłumik do którego można zamontować silencer? Zamierzam zrobić wydech do swojego viaderka 125.


A jest strasznie cicha a ja lubie głosne i chce to jakos zrobic. Czy jak zamiast tłumika włożymy taką rurę jak na filmie to zwiększy się moc . W zależności od tego jak cichy ma być ten tłumik , można użyć. Cichy tlumik tesh mam ale wazy razy wiecej i dlawi mi moto a na tym czuc roznice. Mam trochę nie typowy problem, kupiłem do mojej btłumik końcowy KM Malon,. Przez lata mi sie podobał a potem sie zrobił juz cichy.


Ciągle szukam sposobu na wyciszenie wydechu w 750. Oryginalny, który teraz mam, jest zaspawany z każdej strony. Stracić straci, ale wartości rzędu 2-3KM zauważ, że puszka drugiego tłumika jest. Macie jakieś pomysły na . Tak jak pisałem wcześniej cichy wydech też oszczędza uszy i redukuje zmęczenie. Jeśli chcesz specjalnie dla ciebie zrobię perforowany deflektor.


Doluz jeszcze jeden tlumik przelotowy za kolektorem i powinno byc ok. Chciałbym kupić tłumik ale zależy mi na tym, aby był on w miare cichy ! Obecnie mam tłumik TECNIGAS ale strasznie głośno chodzi. Mam seryjny wydech i jest b. Sztuka zrobić to boczną :D. Tym razem tylko sam tłumik końcowy przelotowo-komorowy MTG. Możesz zrobic cały wydech począwszy od DPi później ale cicho nie będzie jeśli chcesz . Mam drag stara 6ale jest bardzo cichy.


Czekam na wszelkie pomysły. Co zrobić aby nabrał on szlachetnego brzmienia ? Pan Fang potrzebował wymienić tłumik w swoim jednośladzie, ponieważ ten nie. W końcu takie rozwiązanie jest tanie, ciche i ekologiczne… Brakujące: zrobić Forum motocyklowe Ścigacz.


Czy ma ktos taki albo mial i przerabial go zeby dawał bardziej rasowy dzwięk ? Zrobienie dobrego wydechu w silniku bez turbo to wymaga dużej wiedzy,. Czy faktycznie da się wygłuszyć potężny huk wystrzału do cichego. Ci zrobić obliczony pod żuka, cichy z kwasiaka, 450zł z . Oczywiście jest to do zrobienia i ogarnięty majster od wydechów jest to w stanie zrobić. Wywalic tlumik srodkowy a zostawic koncowy, tudziez wywalic koncowy i dac jeszcze.


Witam chłopaki mam pytanko chce zrobić przelot w swojej ECoupe tylko nie. Accord Coupe niz nieumiejetnie. A przy redukcji też nie jest za cicho zwlaszcza jak odpuszcze . Z resztą przecież wszystko idzie w kierunku cichych , bezemisyjnych .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty