poniedziałek, 4 lipca 2016

Oryginalny czujnik poziomu oleju bmw e46

Oryginalny czujnik poziomu oleju bmw e46

Kup czujnik poziomu oleju bmw ena Allegro - Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Oryginalny czujnik poziomu oleju BMW. Część była stosowana przez BMW na pierwszy montaż - oryginalnie w nowych samochodach. Ogłoszenia o tematyce: bmw eczujnik poziomu oleju na Sprzedajemy. Nowy oryginalnie zapakowany czujnik poziomu oleju montowany w misce . Kilka dni temu kupiłem BMW 320 rok 19i mam z nim kilka problemów.


Czy ktoś wie ile kosztuje oryginalny czujnik poziomu oleju ? Stan bdb, bez uszkodzeń, sprawny technicznie. Nowy i oryginalny czujnik poziomu oleju BMW Numer OE: 5003. BMW ; wyłącznie oryginalne części; gwarancja BMW ; wysokie rabaty (nawet do ) . Ja nawet nie wiem czy mój jest dobry,zawsze sprawdzam poziom bagnetem i nie dopuszczam żeby był mały stan oleju. GWARANCJA ORYGINALNYCH CZĘŚCI. Używany oryginalny czy może nowy zamiennik?


Z używanym jest ryzyko że . Mam krótkie pytanie, czy czujnik poziomu oleju z e318i będzie. Podejrzewam, że czujnik jeszcze oryginalny i to za półdarmo właściwie. Stosowany w modelach BMW : BMW E8 E8 E8 E116 118 120 123D. Wymieniłem regulator napięcia na oryginalny valeo i nic się nie zmieniło, dodam. Kontrloka niskiego poziomu oleju BMW E330D Świeci na żółt.


Nr oryginalny : 12617508003. Film pokazujący wadliwe funkcjonowanie czujnika Meyle. Nowy 126175017czujnik poziomu oleju dla BMW EEEEE87 . Ponadto w ofercie sklepu BMWcentrum. Termostat z obudową BMW e3 e, e3 e6 xe8 xe5 Z . CZĘŚCI ORYGINALNE BMW ORAZ INNE DOBRE ZAMIENNIKI.


Sprawdziłem poziom oleju i był pomiędzy min i max. Czujnik działa prawidłowo przy pracy na.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty