czwartek, 2 lutego 2017

Szamotuły olej semco

Jakiś czas temu zmieniłem olej na jakiś bardzo gęsty , trochę się wyciszył. Lekarstwem był po prostu zakup innego mostu na złomie i w aucie . Czy wymieniał ktoś z Was olej w tylnym moście ? Czekasz jak spłynie, zakręcasz spust i przy pomocy strzykawki wlewasz świeży, jest gęsty. GL-ak na nim pisze czy bedzie za gesty i lepiej wlac 80/90 . Może być stosowany w traktorach, w których przekładnia manualna, mosty , osprzęt. Jaki olej do przekładnic, a jaki do mostów i zwolnic?


UWAGI : PRODUKT WIELOSEZONOWY, doskonale zastępuje fabryczne oleje w przekładniach, mostach i zwolnicach o niższej gęstości. Przed rozpoczęciem wymiany oleju w moście BMW E328i coupe musimy znaleźć. To nam znacznie ułatwi zadanie, ponieważ zimny olej jest bardzo gesty i . Wysłany: 14-07-1 09:Olej do mostu 75Wczy 80W90. Zdaje sieże 80Wbędzie bardziej gęsty od zalecanego.


Ja nalałem gęstego hipola. Nadgorliwosc (mowie tu o wymianach oleju w moscie i skrzyni bez potrzeby i to z reguly na gorszy) czasami . Auto kupione, niech nikt nie myśli, że ja coś takiego wlałem. Tematy o olej tylnego mostu , Vw Passat 3C 4-motion Tylny Most -Wymiana,. Mam zamiar kupić olej ale w miarę rzadki. A nie lepiej napisać który jest gęsty a który nie ? Inaczej skrzynia i most dawały o sobie znać.


Wymiana oleju w mostach - KIA SORENTO,forum,Polski Klub KIA. Witam, jaki olej polecacie zalać do m2. Witam Robię przegląd ciągnika i przydało by się dolać oleju do przedniego. Do przedniego mostu i zwolnic należy używać typowych gęstych.


Gesty olej 80Wstosuje sie wylacznie w przednim moscie i przednich zwolnicach. Nie wlewaj go do tylnego mostu bo mozesz stracic . Dodam tylko ze strzykawka wstrzykiwalem bo trochę gesty jest ten olej i trochę kiepski dostep , ale dalem .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty