piątek, 3 lutego 2017

Yamaha grizzly 350 jaki olej

Gdzie jest korek do spuszczania oleju. Jakiej firmy olej najlepiej wlać ? Jaki zastosować olej yamaha. Więcej wyników z quadzik. Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum.


Ile powinno się lać oleju do przedniego dyfra a ile do tylnego w Grizzly 3? Witam wszystkich jestem tutaj nowy i mam pytanko odnośnie quada yamahy big bear 350. Mam zamiar wymienić olej w silniku i skrzyni biegów . Pojemność zbiornika oleju , litra. Olej kupiłem na allegro :). Ja do mojego quada daje olej 10w40. Witam chciałbym się dowiedzieć jaki olej kupić do mojego Zippa superray 4T.


Zacznę od tego że gdy skuter był kupiony przejechał jakieś . Filtr oleju HifloFiltro HF 204. Każdy z Nas na pewno zastanawiał się jaki olej powinien zastosować w swoim aucie. Ważne żeby był jakiś w ogóle olej w silniku. Clylinder z tłokiem trzeba pomierzyć i sprawdzić jaki jest luz.


Yamaha GRIZZLY 4Xprosta instalacje do.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty