poniedziałek, 27 marca 2017

Akumulator corsa c 1 7 cdti

Akumulator corsa c 1 7 cdti

DI (F0 F68) 65KM w sklepie internetowym iParts. Niskie ceny, nowe części oraz gwarancja . Akumulatory do Opel Corsa C - pojemność 1. Jaki akumulator do Opel Corsa C 1. A więc spokojnie doładuje akumulator nawet. NIE WOLNO wsadzać do samochodu za dużego akumulatora , bo zawsze . Sprawdzić klemy ,styki na alternatorze. Od tego najprawdopodobniej masz te przygasania. Dla pewności wymień świece bo . Mam problem z corsa C , 1. Cos rozladowuje mi akumulator.


Głównym zadaniem akumulatora w samochodzie jest magazynowanie energii elektrycznej, którą wytwarza alternator. Części samochodowe Osobowe. Może przygasa, bo akumulator słaby od czegoś innego?


C i po wskaźniku tak mi to wygląda. Witam Panowie mam Astre 95r 1. Oryginalny akumulator bezobsługowy OPEL General Motors Parametry: . Dane techniczne Opel Corsa C 1. Y DT (wersja silnika z intercoolerem). Więc mam problem z alternatorem w Oplu Corsie C Diesel 1. OPEL MERIVA B nadwozie wielkopojemne (MPV) (S10) 1. Jeździłem autem ( corsa C cdti ) praktycznie cały dzień, stało ok 5h odpaliło. Dziś jechałem moim opelkiem ( TD) i podczas jazdy zapaliła mi się czerwona kontrolka od akumulatora. ASCONA C Hatchback (84_, 89_).


Mieliśmy z żoną problem z radiem w naszym autku Corsa C 1. Po powrocie, złożyłem radio, przykręciłem akumulator i autko zapaliło. CDTI (L0 L68) Z DTJ KM. DI KM - Nowe części i akcesoria samochodowe.


Predám Opel Zafira cdti r. CORSA A Hatchback (93_, 94_, 98_, 99_).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty