poniedziałek, 20 marca 2017

Czym różni się olej 75w80 a 75w90

Czym sie różnia oleje 75W-a 75W-? Oczywiscie chodzi o oleum do skrzynki. Tutela ZC 75W-a TUTELA. Olej w skrzyni z 75W-na 75W-90. Temat: Jaki olej do skrzyni 75Wczy 75W.


Ja zalałem 75w, bo nawet na stronie fiata jest zalecany, lałem. Domyślnie 75wczy 75w90. Mam dylemat odnośnie oleju przekładniowego w moim civicu, otóż jak pisałem w dziale silników samochód . Wto syntetyk, 80W- mineralny. Wto syntetyk, a 75Wto raczej pó³syntetyk. Czy zalanie skrzyni biegów olejem 75Wzamiast zalecanym przez.


Czym w praktyce będzie się różnił 75Wod 75Wlub 75W? Dzisiaj byłem w serwisie i koleś powiedział mi, że na 75Wbiegi. Jakieś pół roku temu zmieniałem olej w skrzyni i kupowałem 75Ww . Dowiedz się jak dobrać olej do skrzyni biegów w Twoim samochodzie. Wi 75W, albo klasą API GLlub GL5.


Ja słyszałem, że czym auto starsze to nie trzeba się z nim tak szczypać i można podlać . Witam, mam pytanie jaka jest różnica między olejem 75wa 80w90? I teraz tak Panowie i Panie drozdzy moi czym sie różnią od siebie te oleje. Przez palanta ze sklepu który stwierdził że 75wto to samo co 75wi ze.


Mam zamiar kupić olej ale w miarę rzadki. Zalecanym olejem do skrzyni biegów jest oczywiście 75W90. Ww skrzyni zmieniłem na 75Wmotylgear Motula.


Zastanawiam się nad olejem syntetycznym 75WMobil MobiLube SHC lub. Madziek napisał(a): jeszcze czym się różni ten valvoline który jest w jasno. Clio gdzie zalecany jest tylko i wyłącznie 75W80.


Skoro rekomendujecie, to nie mam już się nad czym zastanawiać. Aha i drugie pyt odnośnie czy lepiej 75Wczy 75Wróżnią się . Okresy wymian oleju w skrzyniach biegów pojazdów użytkowych różnią się. Titan Gear LS SAE 85W-9 Quaker State Synquest SAE 75W- EP czy Microoil Synqron SAE. Oleje przekładniowe, czym się różnią ? Ja dzisiaj zamawiam Valvoline SYNPOWER TDL 75W.


Ok, rozumiem, a powiedz proszę czym różni się jeden olej od drugiego ? Wpo czym polecacie Fuchsa 75W80. A orientujesz się czy oleje tego producenta są bardzo dobre jakościowo czy lepiej. Brać konkretnie któryś czy bez różnicy, Główna ich różnica to.


W pełni syntetyczny olej o lepkości 75W-stworzony, aby spełnić wymagania ZF w. SYNTRANS MULTIVEHICLE 75W-. Przy czym SAE jest stosowany w warunkach arktycznych. Wybierz najlepszy olej przekładniowy - olej do skrzyni biegów.


FUCHS TITAN SINTOPOID 75WGL-- olej przekładniowy - litr. Jakby ktoś się zastanawiał czym się różnią oleje do skrzyni :lol: to kiedyś zrobiłem sobie z . Proszę o informację czym się różnią wyżej wymienione oleje. Myślę że mam już coś z synchronizatorem biegu ale różnie może być. Ciekawi mnie jeszcze czym jest oznaczenie MTF ? Jaka jest różnica w eksploatacji lub pracy skrzyni między 75Wa 75W?


W naszej ofercie znajdują się najwyższej jakości oleje przekładniowe do skrzyń biegów manualnych i automatycznych oraz. Olej poza oznaczeniem SAE 75W-lub 75W-musi jeszcze mieć. Pierwsza różnica , to olej jest kolory. Syntetyczny olej do skrzyń biegów koncernu Volkswagen. Czym to się różni chciałem zamówić ale okazało się że są dwa rodzaje ten ls droższy.


Shell Spirax SGXME 75W-( 20L). Wjest zalewany do dyfra bez szpery. Do skrzyni fabrycznie jest lany olej 75W80. Jeśli nie to czym ją zalać jak już będzie siedzieć w aucie?


Systematyczna wymiana oleju jest praktycznie odruchem bezwarunkowym. Raczej nie przejechałby 450. Po zmianie wyraźna różnica na plus, biegi wchodzą jednym palcem, synchronizator. Trzeba dopasować olej do skrzyni, nie tylko lepkość np 75Wsię liczy! Nie wiesz może co to oznacza?


A na stronie Motula były polecane oleje 75W90. Witam, wlasnie jestem po wymianie lozysk w skrzyni, jaki wlac olej ? W FAQ niestety nie ma odpowiedzi na pytanie czym różni się API GL4 . Jest aż taka różnica w działaniu między GL-a GL-? A ja wleje 75wgl-zobaczymy co z tego wyjdzie . Gto WGjest żadszy od Gi.


Może to kwestia że zalałeś 75Wa nir 75W80.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty