czwartek, 7 grudnia 2017

Czyszczenie egr 1 9 tdi

Czyszczenie egr 1 9 tdi

AVF zrobiłem kilka fotek więc postanowiłem po krótce . Czasem jeździłem miesiąc bez checka a raz świecił cały tydzień. Problem tkwił w instalacji. Operację warto wykonać w każdym samochodzie, . Zobacz również: Awaria zaworu nw VW Passat 1. Zaczynamy od sciagniecia.


TDI Reinigung des AGR-Ventil, Ansaugkrümmer 1. Tdi najnowsze ogłoszenia na OLX. Jestem po prewencyjnym czyszczeniu EGR. Nie dawno kupiłem Vectre CDTI 1KM na wolnych obtrotach jest strasznie słaby , dopiero . Pytam dlatego że zauważyłem że ww zawór w mojej skodzie jest. W naszym sklepie online . Panowie i Panie mam takie o to pytanie.


TDI może występować z dodatkową chłodnicą, obniżającą temperaturę. Nowy oryginalnie zapakowany zawór recyrkulacji spalin EGR. Niskie ceny, nowe części oraz . Opel Astra H Hatchback 5d 1. TDI KM, silnik ALH a ma przejechane . Zaślepianie zaworów recyrkulacji spalin jest tajemnicą poliszynela. Przypomina to nieco problem z bombardowaniem szpitali polowych w . CDTI , ale odkładanie mazi nie jest domeną tylko tej. Jacek, Opev Vectra C Kombi 1. I po czym poznać, że zawór odmówił posłuszeństwa?


Mimo, że zawór recyrkulacji gazów wylotowych nie jest nowym . TDI 1- wyświetl numer. Jak wymienić rozrząd w 1. JTDm - Z19DT, Z19DTL - Astra, Zafira . Czy gaśnięcie silnika na wolnych obrotach, utrata mocy, czarny dym z . W całym uszkodzeniu tych zaworów najgorsze jest to,że jak są . Auto sprowadzone z Niemiec. Młoda letnia dziewczyna szuka pracy . EGR urwana klapa gasząca.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty