wtorek, 12 grudnia 2017

Pompa wtryskowa c 360 cieknie

Pompa wtryskowa c 360 cieknie

Leje mi się olej na połączeniu pompy wtryskowej z blokiem silnika sprężarką. Ursus c 3- Cieknący olej w pompie wtryskowej przy. C3- Wyciek z pompy wtryskowej 6 wpisów paź 20c - 3pompa wtryskowa 14 wpisów lut 20Więcej wyników z www. Pompa wtryskowa - Strona - Silnik i osprzęt - Agrofoto. Koszt naprawy pompy wtryskowej Renault 851.


Obrazy dla pompa wtryskowa c 3cieknie Więcej zdjęć dla zapytania pompa wtryskowa c 3cieknie Zgłoszono Zgłoś grafiki Dziękujemy za opinię. Zgłoś kolejne zdjęcie Zgłoś obraźliwe zdjęcie. Witam posiadam ursusa c 3z silnikiem od c 3i mam w tej chwili. Myślałem że temat dotyczy C3a nie C330. C-3cieknie ropa i to dość sporo z takiej rurki co idzie od pompy wtryskowej i . C - 3zrezygnował z tych praktyk biggrin . POMPA WTRYSKOWA 62URSUS C3C3zetor 72c3tmf 2mtz.


W tym celu zastąpił fabryczną pompę wtryskową pompą pochodzącą od Zetora. Brakujące: cieknie Nowe oblicza sześćdziesiątki - Tygodnik Poradnik Rolniczy https://www. UWAGA jeśli się to komuś nie podoba niech napisze co się nie podoba! Filmik przedstawia prace silnika po. Okazało się że z pod pompy wtryskowej cieknie.


Mam np ciągnik c 33P z pompą CAV i kompletna regeneracja tej pompy wyniosła . Panowie mam pytanie jak wymienić uszczelniacz w pompie paliwowej bo mi cieknie olej a. International 923: Typ ciągnika: Fortschritt zt 30 Ursus C 3. No chyba,że myjką umyta i dopóki nie odpalisz to nie cieknie :D. Wiesz szczerze to ja ci nie mogę powiedzieć , bo od września zmieniłem w niej pompę wtryskową. Ogłoszenia o tematyce: uszczelnienie pompy wtryskowej na Sprzedajemy. Witam Mam do sprzedania pompe wtryskowa do c 3po regeneracji . Ciągniki Ursus - zapowitrzanie sie c3-3p. Filtr, wężyki nieszczelne, przytkany kranik przy baku, źle ustawiona pompa wtryskowa ewentualnie.


C -1Avant TDI prawie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty