czwartek, 10 sierpnia 2017

Audi a4 b5 nie dmucha ciepłym powietrzem

Jednak wystarcz że przestane uciskać i dmucha za moment zimnym. Teraz leci cieple powietrze , na HI nie da sie dlugo jezdzic trzeba . Problem jest taki że auto nie wydziela ciepła. Brak ciepłego nawiewu, nie nagrzewa się. Po próbie własnego odpowietrzania jest lepiej podczas jazdy grzeje na postoju dmucha.


TDI 1KM brak ogrzewania. Mi się wydaje że jednak klima nie odpowiada za ciepłe powietrze. Mam nastepujacy problem w tym autku: pomimo ustawienia ciepłego powietrza leci tylko zimne.


Oprócz tego nie chce dmuchać na szybę. Otóż w mojej Aod dwóch dni nie mam ciepłego powietrza z nawiewów. Mój kolega w audi amiał podobny problem! W tym temacie zwracam się szczególnie do właścicieli Audi Ai podobnych. Nawiewy ciepłego powietrza w Audi Ai podobne.


Ogrzewanie dwustrefowe posiada sterowanie klapami również z lewej strony nagrzewnicy. Ogrzewanie audi abklapy sterujace silniczki krokowe regulacja nawiewu klimatyzacja. Lepiej się nie poparzyć jak robicie to na ciepłym silniku. Tagi: Audi A, brak ogrzewania, nie grzeje, dmucha zimne powietrze , zepsuta . Dziwne zachownie climatronica i temperatury Audi ABsedan.


LOW a potem na 18stop aby miec chlodne a nie cieple powietrze ). Z reguły nie przywiązujemy specjalnej uwagi do ogrzewania czy klimatyzacji w. Na koniec, ciepłe powietrze wytworzone przez nagrzewnicę, zostaje. Zużyty osuszacz – jeżeli klimatyzacja nie dmucha schłodzonym powietrzem , a na szybie. Panel klimatronic w Bczęsto się psuje i chyba każdy miał z nim kiedyś problem.


Układ chłodzenia powietrzem to rozwiązanie stosowane obecnie znacznie rzadziej. Celsjusza ciecz chłodząca pozwala wyprodukować ciepłe powietrze. Jeśli nawiew dmucha z taką samą siłą i nie słychać, aby w środku. Czyli raz będzie dmuchać ciepłym , raz zimnym powietrzem. Jeśli na ciepłe powietrze czekać musimy zdecydowanie zbyt długo, winowajcą w większości.


Audi Aczy to Bczy Bczy w Kia Sportage ustawiając na st. To sa moje przypuszczenia, nie wiem jak wyglada to w B co prawda mam ale z klimatronikiem. A jednak nadmuch w aucie tylko wali ciepłym powietrzem , co jest wnerwiające w upalne dni.


Daję tylko na nogi żeby w pysk nie waliło. Auto: Audi ABSedan 1. Kiedy klimatyzacja w twoim Passacie BFL zaczyna mocno grzać i często pojawia. Jak się okaże, nie jest to proste, bardzo ciężko jest dojść do tych śrubek.


Grzejniczek na 12V o mocy 120W nie jest w stanie dać tyle ciepła ile. Mrozy trwają w najlepsze i niektórzy nie wyobrażają sobie jeżdżenia. Nie leci mi wcale powietrze z prawej kratki nawiewu pasażera(od strony drzwi) i nawiew na nogi. Strefa od kierowcy cały czas dmucha ciepłym powietrzem , niezależnie od ustawień.


Niestety przy tym podłączeniu ciepła nie łapie nagrzewnica, stąd webasto nie spełnia swojej . AUDI ABklima mruga i nic nie reaguje na zmiany na panelu POMOCY. Ciepłe powietrze dmucha na najnizszej temperaturze. Jednak nie dalo mi to spokoju i dzisiaj postanowilem zrobic test. Witam mam problem ponieważ moje audi jest strasznie słabe.


Sprawdziłem szczelność powietrza obroty trzymają równo nic nie faluje. Dmucha tylko ciepłe powietrze i wyłącznie na szybę. Samochód: Audi abQuattro Silnik: 1. Pare groszy tanisze od sidekick blaster.


Bosh ALB18LI dmuchawę do liści więc . Poza zmianami oleju, płynu, w aucie nic nie było grzebane od fabryki. KM przebieg ok 400tys i tam zero dymu i tak nie dmucha. Na ciepłym silniku też ma prawo zadymic spod korka. W moim Polo ciepłe powietrze wieje już po km jazdy więc nie jest źle.


Uczciwie przyznam jednak na marginesie: widziałem Audi ABz. Klima automatyczna z reguły dmucha ciepłym na nogi a zimnym na ciało – z . Przy dodaniu gazu już tak nie dmucha z tego korka oleju. W skrzyni korbowej gromadzi się wtedy powietrze , które wypycha olej w górę, przez pierścienie .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty