poniedziałek, 21 sierpnia 2017

Jaki olej do skrzyni biegów fiat uno

Witam wszystkich posiadaczy Fiatów Uno mam pytanie co do oleju od skrzyni biegów , chcę wymienić olej i nie wiem laki będzie . Wymieniono mi dwa miesiące temu olej w skrzyni. Co mam tam wlać, jaki jest najbardziej odpowiedni olej ? Olej przekładniowy do skrzyni biegów FIAT UNO (146_). Sklep online z częściami samochodowymi. Auto Uszczelki Skrzyni Biegów FIAT Uno Hatchback (146A, 146E). Szukasz pomocy w doborze oleju do twojego samochodu?


Na stronie AutoSotuA są podane. Sprawdź jaki olej należy wlać do Twojej skrzyni biegów. Moje Uno ma już na liczniku prawie 3tyś. Fire - chrobot w skrzyni biegów podczas.


Zlej olej, potem zakreć ta srubę i odkreć tą z przodu skrzyni obok czujnika wstecznego. Olej taki jaki zalecał producent oryginalna Tutela. W przypadku Fiata Uno wymieniałem olej w skrzyni biegów dwukrotnie, po upływie sześciu . W skrzyni masz śrubę kontrolną tak w połowie wysokości skrzyni od. Dwa miesiące temu zmieniałem olej w skrzyni 1. Bo tak trzeba i nie mam rzadnych problemow z biegami a jest to skrzynia M32.


Największa oferta części samochodowych w Internecie. Darmowa dostawa, pomoc w dopasowaniu. Dostępność : Posiadamy szt. JAKI OLEJ DO SKRZYNI SEICENTO: najświeższe informacje, zdjęcia, video o JAKI. Zamierzam wraz z olejem silnika wymienić olej w skrzyni i trochę zgłupiałem po rozmowie.


Tytuł: Lybra - jaki olej w skrzyni biegów ? Najbardziej popularne modele FIAT – plan serwisowy i płyny eksploatacyjne. ATFdo skrzyni BMW EEEEEEE91EE93. Każdy z Nas na pewno zastanawiał się jaki olej powinien zastosować w swoim aucie.


Produkowany we Włoszech od. Z tym silnikiem była też oferowana skrzynia bezstopniowa CTX (Uno Selecta). Skrzynia biegów , 4-biegowa manualna 5-biegowa manualna. Jedyne mankamenty wersji FIRE to wycieki oleju i sporadyczne awarie osprzętu. Fiat Uno – model Fiata z lat 80.


Warto zwrócić jeszcze uwagę na działanie skrzyni biegów , często dochodzi tu do wewnętrznego uszkodzenia jej mechanizmu. Olej w skrzyni biegów to najważniejsza rzecz. Sej to 9ma przejechane już około 110tys a olej jaki kupiłem to tutela zc75. Jaki samochód używany kupić? ZC czyli zalecany olej do tej skrzyni biegów to wymieniaj śmiało.


Byłem dzisiaj w ASO Fiata ,u mnie w mieście i gościu mi powiedział tak. Kup FIAT 126p - OLEJ DO SKRZYNI BIEGÓW HIPOL MF 80Wna Allegro - Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty