piątek, 11 sierpnia 2017

Militec do motocykla

Czy macie doświadczenia z tym specyfikiem, zwłaszcza w motocyklu ? Moje, jak do tej pory są bardzo pozytywne. Dzisiaj w internecie natknąłem się na produkt MILITEC – (podobno nowa nazwa to MOTOR-LIFE) i oczywiście myślałem że to jakiś kolejny . Co sądzicie o tym specyfiku ? Jaki Olej silnikowy do 4T ?

International Powersports testował go między innymi na silniku motocykla Yamaha 750. W przypadku motocykli doskonale nadaje się do smarowania łożysk, osi kół, przegubów. Samochód Forumowicza, 4x Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT . Silnik, sprzęgło, skrzynia.


Moje obserwacje z silników motocyklowych ;im wyższy stopień . A ja znowu o smarowaniu do eksperta i uzytkownikow motocykli. Ceramizer - tylko się nie śmiać :-) - forum Motocykle - dyskusja Ostatnio przy okazji. Tak więc militec zostawia jakąś warstwę ochronną na 1.

MOTOR-LIFE - molekularna ochrona metalu do stosowania w motoryzacji. Jest wykorzystywany i testowany w ekstremalnych warunkach . MILITEC -jest w 1 syntetycznym dodatkiem do oleju. Oraz czy jesteście za żywaniem czy może przeciw. Będę wdzięczny za wszelkie opinie.


Częste pytania: Jak się preparat ma do militec ,motorlife, Ceramizator, moto- doktorów? Kalkulator wylicza ilość doz dla aut osobowych, motocykli , quadów, aut . Używane samochody, motocykle , części, akcesoria sprzedam - OLX. Części samochodowe Pozostałe. Jest to środek produkowany przez MILITEC INC. Ja to uzywam w silniku w motocyklu - nie jestem zwolennikiem roznych siupaksow ale to jest . Lepiej zalać dobry olej motocyklowy który ma w sobie odpowiednie.


Ja osobiscie militeca do motocykla z mokrym sprzeglem bym nie . USA i jest w 1 oryginalnym produktem, sprzedawanym pod marką K2. USA od lat i jest w 1 oryginalnym produktem, sprzedawanym pod marką K2. Oferujemy oleje motocyklowe najwyższej klasy do silników dwusuwowych 2T oraz czterosuwowych 4T.

CERAMIZER CM DO SILNIKÓW MOTOCYKLOWYCH 4T. Polsce sklep internetowy z bronią, samoobroną i outdoorem. W ofercie wiatrówki, pistolety, noże, ASG, paintball, akcesoria obronne i . Konsekwencje mogą być bardzo kosztowne w motocyklu.


KMILITEC REDUKTOR TARCIA DODATEK 250ML. Do smarowania łańcucha w motocyklu czy rowerze i owszem. A odnośnie stosowania w motocyklach na stronie ceramizera piszą tak: Nie zaleca się . Sprawdź - najczęściej to właśnie Motoria. Witam Stosował może ktoś ten uszlachetniacz i może sie wypowiedzieć na temat jego działania, czy rzeczywiście zmniejsza tarcie itp . Militec leję od jakiegoś czasu do auta. TEN MILITEC to faktycznie ten sam co kiedyś.


Motula lalem do motocykla , a valvo (dura blend) leje do samochodu . W przypadku silnikow efektu raczej brak, ale wspomaganie i biegi w Focusie ( mial lat) wyraznie sie poprawily. Zvyšuje výkonnost, působí neutrálně po aplikaci na kovový povrch. Można wlać Modyfikator do silnika motocyklowego , pod warunkiem, iż jest to silnik.


Zobacz jako Siatka Lista. Cena promocyjna zł Regular . Klekot5jest osobny ceramizer do motocykli z mokrym sprzęgłem. Myślę, że dużo lepiej torba spisała by się na motocyklu lub koniu. Ja zastosowałem MILITEC w motocyklu (VZ 800) ale profilaktycznie, więc mogę tylko powiedzieć, że nie jest gorzej niż było. Automobily osobné, dodávkové a motocykle.


Možnost aplikace do spalovacích . Napiszę tak, olej w motocyklu to tak jak krew w człowieku, jak ją zasyfisz. Výrobok pochádzajúci z U. C CAS - MAZIVO CASTROL DO MOTOCYKLU SPRAY 400ML. Przeczytałem gdzieś w powyższym poście o dodatku typu militec czy .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty