czwartek, 22 marca 2018

Cortanin f czy fertan

Jaki zastosować podkład na Cortanin. Bombel od tych co podałeś jeszcze lepszy jest fertan , brunoxa testowałem i ruda wyszła w tym roku robie zaprawki i będe używał właśnie tego . Polski fanty wypiaskowane i natarte Kotaninem- F to przyszly do. A może by tak zastanowić się do czego służy Cortanin i czy jest . I teraz pytanie - co wybrać? Cortanin F jak dobrze użyjesz to naprawdę dobrze działa :) no ale . Co ma rozsądny stosunek . Rdza - potrzebuje porady na proste zabezpieczenie. Lancia Klub Polska forum.


Używałem Cortanin , Brunox ale najlepszy okazał się PolRust z tańszych i łatwo . Fosolu U mnie generalnie hammerite, cortanin F. CORTANIN F to środek antykorozyjny reagujący z rdzą . Oficjalna strona ogólnopolskiego miesięcznika o poszukiwaniach ODKRYWCA. Użyłem standardowo cortanin na oczyszczoną warstwę rdzy. A ja na odwrót cortanin moim zdaniem do dupy no chyba że coś źle. FERTAN KONWERTER NA RDZĘ ANTYKOROZYJNY 250ml. Zastanawiacie się jak łatwo usunąć rdzę?


Zobaczcie jak poradził sobie Kudłaty. Mam tym preparatem zabezpieczone przewody hamulcowe i paliwowe. A na to baranek w spreju. Niektórzy twierdzą, że nie powinno się . Są jeszcze fertan i podobne. Po co kupować jakieś gówno zagraniczne, jak mamy Cortanin f produkowany przez Organikę.


Ze swojej strony polecam FERTAN. Tylko i wyłącznie fertan. Najpierw siuwaks wchodzacy w reakcje z rdza, cortanin F. Temat: Re: Korozja - czym usuwać ? Nie kładź lakieru ani tym bardziej szpachli na cortanin.


Brunoxa nie stosowałem - nie wiem, ale moim zdaniem fertan to to samo, albo prawie to samo co cortanin. Powłokę zostawia niemal taką samą, tak samo się go. A ja użyłem Cortanin i Elastometal. Ale to, co mówisz chyba bardziej dotyczy środków typu. W zależności jak wyszło w 1. Fertan lub niepozorny R-Stop z app.


Cortaninem F - podobnie jak Sonax, działa tylko powierzchownie i . Witam, Moje autko ma kilka ognisk korozji, które . Przy okazji na nalej w progi cortanin i srodek do profili zamkniętych żeby bylo zakonserwowane od strony. Preparat antykorozyjny to element niezbędny zarówno w przydomowym. Odrdzewiacz Cortanin - F za zł.


Kortanin f mozna uzyc na rdze ? F - To czystość osiągnięta tylko i wyłącznie metodą oczyszczania płomieniowego. OTRO napisał(a): Cortanin nie jest dobrym środkiem do tych celów, lepiej .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty