poniedziałek, 5 marca 2018

Stp czy xeramic diesel

STP troche zmniejszył stukanie wtrysków i mniej kopcił,ten. Wedle mnie diesel powinien coś troszkę zakopcic a ten nic kompletnie więc sam . Co sądzicie o tym preparacie? STP do czyszczenia wtryskiwaczy diesla ? I po zaaplikowaniu tego środka do baku w proporcji . Ja osobiście stosuję dodatki STP raz na 15tyś.


STP raczej jest witaminą do paliw, lecz nie mowie ze nie zawiera substancji czyszczacych. STP Formuła do Diesla - ułatwia rozruch, utrzymuje w czystości system paliwowy,. STP FORMUŁA DO CZYSZCZENIA WTRYSKIWACZY SILNIKÓW . ERC Zimowy dodatek do diesla -st. Wewnętrzne zanieczyszczenia w silniku diesla mogą powodować powstawanie różnych niebezpiecznych osadów, takich jak. STP i efektów nie wyczułem . Dodatek do paliwa STP Diesel z antyżelem 0. Powiększ do pełnego rozmiaru.


Powinni zrobić jakiś test, co tam w nich jest i czy pomagają czy może wręcz przeciwnie. STP , tylko obrazu się nasuwa . ON to ja leje xeramic diesel protector z tym ze ja mam autko z r. Ja do swojego leje na mrozach STP zapobiegający wytrącaniu sie. Pozostałe produkty z kategorii.


Kup Stp Czyszczenie Wtryskiwaczy Diesla 200ml w dobrej cenie, a my dostarczymy go szybko i bezpiecznie. Diesel Dynamic za 89zł (Lotos) czy DieselGold za 95zł. Xeramic Do Czyszczenia Wtrysków Diesla 250Ml. Mam wlać całą butelkę teraz do.


Starsze auta z silnikami Diesla mogą mieć problem z niedoborem siarki w oleju napędowym. Siarka spełnia w takich jednostkach napędowych . STP DO CZYSZCZENIA WTRYSKIWACZY DIESLA 200ML Numer artykułu: 30- 0Odblokowuje brudne wtryskiwacze już przy pierwszym użyciu. Sonax Diesel czyści wtryskiwacze, zabezpiecza paliwo przed starzeniem się oraz wiąże wodę. Preparat STP sprawia, że powstaje grubsza warstwa filmu olejowego ograniczająca przedostawanie się. STP Uszczelniacz do chłodnic 300ml.


STP -Regenerator silnika diesla. Całkowicie usuwa bru wszelkiego typu osady i . STP 20 20 1zł, 4 8zł, 28zł. STP formula do diesli z antyzelem.


Kolega pracujacy w orlenie polecil mi preparat xeramic ktory oni sprzedaja, ja wlalem auto pali super, ale. Ja od czasu do czasu stosuje środek do czyszczenia wtrysków STP są to b. Przeznaczony jest do wszystkich silników diesla : samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych a . DODATEK DO DIESLA PROLINE PLYN DO DEMONTAZU. Usuwa osady, nagar i wilgoć z układów paliwowych silników Diesla.


A ja raz na 5tys dolewam stp do czyszczenia wtryskow i jezdzi :-) . STP Petrol Injector Cleaner do benzyny i STP Diesel Injector Cleaner do diesla. Preparat likwiduje wycieki oleju silnikowego w samochodach osobowych, ciężarówkach, ciągnikach i motorówkach, spowodowane niszczeniem uszczelnień w . STP Smoke Treatment - redukuje dymienie i obniża zużycie oleju w silnikach benzynowych i. Jedyna sprawdzona firma to Li moly. Dostałem kiedyś dodatek do benzyny firmy STP Formuła do silników.


To byl dodatek do diesla i łudziłem się że mi wtryski przeciści i przestanie dymić. Do mojego TDCI dolewam taki dodatek do paliwa firmy STP. Jakie macie zdanie ,odnośnie dolewania oleju silnikowego do Diesla ? STP Oil Treatment for Diesel Engines přísada do oleje pro dieselové motory . STP Diesel Winter Treatment je aditívum, ktoré svojim špeciálnym zložením . STP (3L) - regenerator silników diesla , likwiduje dymienie, .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty