czwartek, 1 marca 2018

Jak wyczyścić egr bez rozbierania

Na etapie testów rozwiązania, zwrócono uwagę, że silniki pojazdów, w których użyto specjalnego paliwa zostały wyczyszczone ze złogów . Wykonujemy jazdę próbną, najlepiej dłuższą, niż minut i bez zbędnych . Najlepsze oferty w atrakcyjnej . Mechanik wycenił mi czyszczenie na . Idealny do czyszczenia złogów z mniejszych. Jesteśmy dystrybutorem środków Firmy Ecotec. Zobacz instrukcję czyszczenia turbiny bez jej demontowania i przekonaj.


Jeśli jednak już wspomniane objawy występują, raczej bez rozbierania się nie obędzie. Jak wyczyścić turbosprężarkę bez demontażu – instrukcja. Jeśli układ dolotowy nie wygląda fatalnie, można wyczyścić go bez demontażu. Jakiś czas temu natknąłem się na taką alternatywę czyszczenia zawęglonej gorącej strony turbiny w naszych TDI.


Tylko jego rozkręcenie pozwoli wyczyścić wszystko. Do bezproblemowej pracy wymaga . Brakujące: rozbierania Wyszukiwania podobne do: jak wyczyścić egr bez rozbierania czym najlepiej czyścić zawór egr zawor egr jak sprawdzic czy dziala czyszczenie egr cena czyszczenie egr 1. Czyszczenie ,smarowanie ,nawet całego rozbierałem i składałem na nowo. Co więcej, decydując się na czyszczenie zaworu warto też wyczyścić kolektor dolotowy. Filtr cząstek stałych jest bez wątpienia bardzo kosztownym elementem. Staramy się w serwisie kierować zasadą „nie rozbieraj płotu, zanim się nie . Fakt, w dolocie to syf jest straszny, nie liczę że ten specyfik to wszystko wyczyści bo musiałbym lać tydzień.


Powrócę do tematu, ponieważ postanowiłem jednak wyjąć zaślepkę i wyczyścić EGR. Firma TUNAP przedstawiła technologię czyszczenia kanałów dolotowych, zaworów ssących i ich okolic za pomocą granulatu TUNAP . Bez dokladniejszego czyszczenia szczoteczka pewnie sie nie. Skladanie calosci jest banalnie proste i jest czysta sielanka w porownaniu do rozbierania. Tia, jestem w trakcie rozbierania dolotu i utknąłem. Sorry że bez fotek ale bru syf, sadza, tłuszcz itd oraz lustrzanka to nie są.


W każdym razie napierdzielamy, rozbieramy , czyścimy i składamy. Mam mały dylemat czy w ogóle zabierać się za egr. Ma ktos moze jakis manual albo rozbieral i poradzi co sciagnac i jak tam sie dostac?


Nie miałem ani czasu ani ochoty rozbierać połowy układu . W mkprawdopodobnie nie można go wypruć bez konsekwencji, więc. Chcac wyczyscic egr musze wczesniej odlaczyc akumulator czy nie? Ani jedno , ani drugie nie wymaga dni rozbierania silnika, a efekt widać w . Jak się okazało kontrolka była spowodowana błędem EGR. Wymienić albo wyczyścić możesz sam,to prosta robota. Gdzieś tu na forum krąży dokładna instrukcja kompleksowego wyczyszczenia go z rozbieraniem itd.


Na tyle się zapiekło, że udało się z powrotem bez problemu skręcić całość. CHWALIŁ ŻE SPRAWDZONY I DOBRY NA RAZIE DZIAŁA BEZ ZARZUTU,. EGR i sprawdzili westgate. Kolego napisałbyś dokłądnie jak czyściłeś ten elektrozaworek i czy gojakoś rozbierałeś.


Jak już byłeś na tym etapie trzeba było wyczyścić wtryskiwacze. Właśnie też przymierzam się ,do wymiany bo w warsztacie bez kontroli to ja . Korzystając z pięknego weekendu (konkretnie sobota cały czas padała silna mżawka ) oraz z dobrego humoru żony postanowiłem dokonać .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty