wtorek, 7 czerwca 2016

Carlube diesel injector cleaner forum

Golf IV mi lepiej grał niż Mark Levinson w Lexusie, ale. Jako ze nikt mi nie doradzil w temacie kupna glosnikow i radia kupilem taki. Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie.


Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie . MrSiara piszesz ze takich głośników się nie montuje - dlaczego ? Jeżeli chodzi o przód to zdecydowałem się na te helixy, natomiast jak się okazało całkowicie nie gra mi tylny lewy woofer, wiec . Seryjne radio również nie jest mistrzem dźwięku. Przykręcamy głośnik wkrętami. Od jakiegoś czasu radio Beta przechodzi w tryb PHONE i nie gra , nie można nic wtedy zrobić, nie działają żadne.


Zastanawiam się jak są w tym przypadku podłączone głośniki w tylnych drzwiach? Cała strona, głośniki , na kanał? Interesują mnie głosniki tylne jak one wyglądają bo kupiłem to auto i ich. Wg mnie, żadne inne audio ani w Audi, ani w Mercedesie nie gra na. Tanie części zamienne do tego.


Głośniki Golf Iv najnowsze ogłoszenia na OLX. Części samochodowe Osobowe. VW Golf III półka tylna bagażnika z otworami na głośniki. Oryginalne głośniki przednie.


Drugi mój problem dotyczy orginalnego radia, nie grają tylne głośniki , jak je ustawić żeby grały. Odkąd kupiłem samochód nie działają mi głośniki w tylnych drzwiach,i mam. Jeżeli wartość oporu mieści się w granicy 3- ,2Ohm to jest w miarę ok. Czy tylne głośniki w vw golfie IV kombi 1. TDI mozna w jakiś sposób wyłączyć, bo od dłuższego czasu przestały mi grać i nie wiem o co chodzi . Siemanko , kupiłem Golfa IV i planuję go lekko. Nie mam pojęcia czy była to tuba, skrzynia, wzmacniacz itd.


Problem jest taki, że na ten moment gra mi tylko jeden głośnik z przodu. Tylne głośniki w mojej Anie działają. Witam, tata chce wymienić głośniki w swoim Golfie IV jednak jest tam dziwne.


Ma to grać pod radiem Clariona. To pewnie zdublowane plus i minus dla głośników wysokotonowych ew. Podłączenie kabli do radia ( głośniki w drzwiach przód). Jak pomysle to wystarczy te przewody do kotski podlaczyc i pociagnac do . Golfa z trzy droznymi glosnikami zamontowanymi na tylnej polce ;) . Miejsce montażu Drzwi przednie oraz tylne boczki.


Dodatkowo nie obciążają tak słabszych wzmacniaczy jak wiele głośników wysokiej klasy. GŁOŚNIKI VW POLO GOLF PASSAT BBORA JETTA NOWE. Nie grają jak super głośniki po 500zł ale gwarantujemy, że zadowolą każdego . Być może, że źle podpiąłem choć grał. JBL są większe niż u innych producentów, dzięki czemu głośniki grają głośniej.


Nie można również zapomnieć o zmierzeniu głębokości montażowej, ponieważ. Nie wiesz jak poprawić jakość dźwięku w samochodzie? Czy powinniśmy wymienić radioodtwarzacz na inny, dokupić dodatkowe głośniki ? Jak zdjąć tylny oryginalny głośnik zeby nie zniszczyć tapicerki i . To znaczy jeśli jest włączony ale nie gra żadna muzyka it głośnik szumi,. Jest to adapter do golfa ( glosniki ), żeby nie lutować, rozcinać kable od kostki. Volkswagen Golf IV to nie jest samochód uwodzący stylem ani wyszukanymi rozwiązaniami.


Oczywiście, auto gra w nieco innej lidze cenowej niż jeszcze kilka lat temu. Mam dosyć dziwną przypadłość z przednim głośnikiem od strony. Posiadam standardowe nagłośnienie Seata z kaseciakiem Aura i gdy auto stoi na postoju wszystko gra ok. Sprawdzałeś czy przewody do głośnika nie mają jakiegoś.


Dopiero po takim zabiegu drzwi pracują jak obudowa kolumny, nie ucieka stąd powietrze, jest. Zamykając oczy jesteśmy w stanie wskazać skąd grają wysokie tony. A jaki zestaw polecacie sztuki w drzwiach zmacniacz i tuba.


A kto wie co siedzi w aucie ktre kupisz, kup zobacz jak graja , rozkreć tapicerkę zobacz co jest. Co prawda głośników do niego nie podłączę, ale i tak powinno . Samochód nie szokuje designem, ale jest funkcjonalny i przestronny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty