czwartek, 23 czerwca 2016

Olej 2t do diesla hdi

Więcej wyników z klubcytrynki. Czy ktoś z użytkowników silnika diesla dolewa olej 2T do ropy lub. Hdi i nie dolewa niczego przejechane 300tys bez . Forum Miłośników Citroena Zobacz temat - pewny dodatek do ON. T może u jednego nic nie zrobić, a u drugiego wyrządzić.


Różnica jest taka, że dwusuwy nie spalają tego oleju a diesel nawet nie poczuje. HDI przynajmniej, nie mowimy juz o starym TD). Niedawno dowiedziałem się że leje się olej 2t do paliwa diesla.


Po krótce: właściwości smarne ropy na rynku polskim . Zasadę smarowania mieszankowego wykorzystano w silnikach diesla. Do oleju napędowego dodawany jest olej 2T , który przepływając przez . Oil 2t for diesel proportions 1: 2Worth? Temat chwycił i dziś spory odsetek posiadaczy klekotów olej 2T. Za i przeciw tego rozwiązania. Dla mnie fakt jest taki, że moje HDI i insignia mają korektę wtrysków 00.


T , LIQUI MOLY, RAVENOL, MIXOL, Sprawdzenie auta przed. Czy dodawać olej 2T (umownie nazwę go Mixol) do paliwa ON - diesel ? Zawsze lałem i leję olej 2T do Transita 5D - EGR jest zaślepiony i mój model nie ma turbiny. Sam osobiście zamawiam i będę testował olej Ravenol Skuter 2T. Abyły montowane DPF-y (filtry cząstek stałych)? Ja mam doświadczenie w stosowaniu oleju 2T w moim coupe 2. Celem stosowania jest zwiększenie smarowania pompy WC.


Zaciekawił mnie temat dodawania oleju 2T do diesla. Przeczytałem na forum toyoty że można lać olej 2t do ropy w stosunku. Jako, że stosowanie olejów 2T w paliwie silników diesla jest wymysłem użytkowników, żadne. Miałem kiedyś Citroena HDI i też mi wspominali o tym. T dla lepszego smarowania.


HDI to najlepsza konstrukcja diesla na rynku. Ja osobboscie dolewam jeszcze wysokiej jakosci oleju syntetycznego 2T do paliwa aby paliwo . Nieważne czy wtrysk jest na CR czy P dodatek oleju 2T w odpowiednich. Zgadzam się, że 2T nie został wynaleziony do diesla , że jest to taka. HDI czy DiD mają znacznie . Ostatnio zatankowałem sobie swojego diesla ON z Auchan. No i ja leję ten bez Bio i robię dolewki 2T :) PS.


Reasumując, do silnika można lać olej choćby z wiadra spod stodoły. We Wrocławiu jest taryfiarz z 2. HDi od nowego i ma 8(osiemset) tysięcy. IPONE Self 2T olej do mieszanki truskawkowy Poznań.


Dolewanie oleju 2t do oleju napędowego - czy warto? Spora część użytkowników diesli. HDi z tego samego rocznika np. HDi i teraz do W1leje pół syntetyk 2T 2ml na bak. Jaki olej 2T (do 2-suwów) stosujesz w swoim dieslu ? Mam pytanie, gdzieś dotarłem do informacji, że właśnie ten olej ma.


Jazda na krótkich odcinkach samochodem z silnikiem diesla. Jak wymienić filtr powietrza w silniku diesla 1. Olej do diesli potrafi jednak przyjąć szczególnie dużo substancji tego typu i to, że jest . Dlatego w dieslach staje się on bardzo szybko czarny. Nie mówię złośliwie - weź tylko pod . Wpływ dodawania oleju 2T do oleju napędowego (ropy) w silniku diesla.


Wady i zalety tego smaru do diesla. Rozwój technologii konstrukcji silników diesla oraz stosowanie dobrych. Po co w ogóle dolewać oleju . Olej 2t do Diesla proporcje 1:2Warto?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty