poniedziałek, 20 czerwca 2016

Co ile wymiana oleju forum

Jak masz tyś w roku to wymieniasz co roku, po co narażać silnik na awarię, teoretycznie, jeżeli po przejechaniu tych tyś. Częstotliwość wymiany oleju jak opisano na mij. Olejów syntetycznych nie trzeba wymieniać!


Wymiana oleju -jaki sposób lepszy? Nie przjechałem jeszcze takiego dystansu od ostatniej wymiany oleju , a mija już rok. Czy należy wymienić olej ze .

Co ile wymiana oleju forum

Podczas mojej pracy, przy wymianie oleju często klienci zadają mi pytania: dlaczego ja. Nie wiem ile jeszcze tam pracował, bo więcej go nie widziałem. Olej silnikowy to jedna z najważniejszych cieczy krążących w jednostce napędowej. Wielu kierowców zapomina, że trzeba go wymieniać . Rwszystko zalezy od tego jak ja eksplatujesz . Wita jestem ciekaw waszych opinii na temat wymiany oleju w silniku.


Co do filtrów chciałem uzmysłowić ile filtr jest w stanie wyłapać tych . Jakiś czas temu na naszym Forum Motoryzacyjnym pojawił się wątek. Przeczytałem na zagranicznych forach, że ta cała wymiana oleju w .

Właśnie minął czas na wymianę oleju , jest ponad tysięcy km. Kupiłem nowy olej i spuszczam stary. Różnicy dużej nie czuję, co prawda stary . Wkladaja klucz i komputer im mówi co za ile kilometrów wymienic.


Używam oleju Castrol EDGE Turbo . Kiedys miałem oddane tam auto, gdzie do wymiany był napęd elektryczny do szyby- wiecie ile czekałem? Po kiego wymieniać olej i filtr co kkm, jak producent zaleca co kmil,. Jako wadę wielu motocykli podaje się przegląd czyli głównie wymianę oleju co 6. Ile przejechaliście swoimi motocyklami w czasie ich użytkowania?


Rób jak uważasz ile ludzi tyle zdań ja mam teraz tyś zmieniałem olej. Mam do wszystkich posiadaczy 4T jedno istotne pytanie. Jak często wymieniacie olej. To i ja napiszę coś od siebie, generalnie wg. O ile w samochodach wiemy żeby wymieniać co tyś km lub raz na rok to w. Wskazanym jest wymiana oleju raz na rok na koniec sezonu, co zapobiega . Ile kosztuje wymiana oleju silnikowego w autoryzowanym serwisie?


Czy opłaca się kupować olej. Zobacz całą dyskusję na forum.

Co ile zalecalibyście wymianę oleju przy przebiegach ok. Patrzyłem w instrukcję, którą mam z forum (oryginalnej nie posiadam) i tam . Co jaki czas wymieniać olej w lagach? Czy zostawić i nie zmieniać aż zacznie z uszczelniaczy lecieć? W serwisówce nie znalazłem co ile. Ja wymieniłem olej przy . O ile moge wytłumaczyć sobie jego zużywanie się po określonej ilości kilometrów to zachodzę w głowę . Renault oferując wymianę oleju co tys, a potem co albo i cały czas co tys km, strzela sobie tym sposobem w kolano.


Daj mu znać o naszym forum ! O ile ktoś jeżdzi 2-lata i zmienia auto to w zasadzie ma w nosie i . Witam zabieram się do wymiany oleju w skrzyni biegów w volvo s8Wie ktoś jaki najlepiej zalać jaki powinien być i gdzie jest poziom oleju . Mit 1: Oleje „long life” gwarantują nam możliwość wymiany oleju. Tagi: co ile wymiana oleju co ile wymieniać olej co ile zmieniać olej jak . Generalnie częstotliwość wymiany oleju uzależniona jest od warunków . Serwis - olej - forum BMW - dyskusja Witam, jaka jest Wasza opinia co. Każdy leje co uważa a forum jest od tego aby się dzielić tym co kto leje,.


Teraz pozostaje pytanie ile te silniki wytrzymują na innych olejach i . Czy ktoś może mi podpowiedzieć co ile tyś. Witam przymierzam się do wymiany oleju i filtrów. Co ile km powinno się wymieniać olej w silniku w takim aucie? Darekr, a pytałeś jaka jest cena za wymianę oleju i filtra?


VIN zeby wiedziec ile litrow . O wymianie oleju w skrzyni słyszałem tylko przy jej uszkodzeniu. W skrzyniach automatycznych chyba jest zalecana wymiana oleju co ileś tam tyś kilometrów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty