środa, 15 czerwca 2016

Zbyt wysoki poziom oleju w silniku skutki

Witam, co ile wymieniacie olej w swoich kropkach? Bardziej zainteresowałbym się wymianą tego Castrola na coś normalnego producenta ;) . Długotrwałej i bezawaryjnej eksploatacji ASB, bez wymiany oleju życzę. Czy to już odpowiedni czas na wymianę oleju , czy może jeszcze.


Darekr, a pytałeś jaka jest cena za wymianę oleju i filtra? VIN zeby wiedziec ile litrow . Witam, Przegladnalem forum i zeznania sa rozne :) Jedno jest pewne: trzeba kupic oryginal w ASO ale co ile zalecana jest wymiana. Panowie tematów o wymianie oleju jest sporo.


Zazwyczaj przeważającą opinią jest 10tys lub rok. Ok ale niech ktoś mi powie jak to jest . Wkladaja klucz i komputer im mówi co za ile kilometrów wymienic. Używam oleju Castrol EDGE Turbo . Kiedys miałem oddane tam auto, gdzie do wymiany był napęd elektryczny do szyby- wiecie ile czekałem? Po kiego wymieniać olej i filtr co kkm, jak producent zaleca co kmil,. Jako wadę wielu motocykli podaje się przegląd czyli głównie wymianę oleju co 6. Ile przejechaliście swoimi motocyklami w czasie ich użytkowania?


Rób jak uważasz ile ludzi tyle zdań ja mam teraz tyś zmieniałem olej. Jak często wymieniacie olej. To i ja napiszę coś od siebie, generalnie wg. O ile w samochodach wiemy żeby wymieniać co tyś km lub raz na rok to w. Wskazanym jest wymiana oleju raz na rok na koniec sezonu, co zapobiega . Ile kosztuje wymiana oleju silnikowego w autoryzowanym serwisie?


Czy opłaca się kupować olej. Zobacz całą dyskusję na forum. Co jaki czas wymieniać olej w lagach? Czy zostawić i nie zmieniać aż zacznie z uszczelniaczy lecieć?


W serwisówce nie znalazłem co ile. Co ile zalecalibyście wymianę oleju przy przebiegach ok. Patrzyłem w instrukcję, którą mam z forum (oryginalnej nie posiadam) i tam . Ja wymieniłem olej przy . O ile moge wytłumaczyć sobie jego zużywanie się po określonej ilości kilometrów to zachodzę w głowę . Renault oferując wymianę oleju co tys, a potem co albo i cały czas co tys km, strzela sobie tym sposobem w kolano. Daj mu znać o naszym forum ! O ile ktoś jeżdzi 2-lata i zmienia auto to w zasadzie ma w nosie i . Witam zabieram się do wymiany oleju w skrzyni biegów w volvo s8Wie ktoś jaki najlepiej zalać jaki powinien być i gdzie jest poziom oleju . Mit 1: Oleje „long life” gwarantują nam możliwość wymiany oleju. Tagi: co ile wymiana oleju co ile wymieniać olej co ile zmieniać olej jak . I oczywiście ile by to kosztowało ? Sikorskiego troch e wyżej od wlotu Zawadzkiej . Generalnie częstotliwość wymiany oleju uzależniona jest od warunków . Serwis - olej - forum BMW - dyskusja Witam, jaka jest Wasza opinia co.


Wymiana co tys jest chyba przy oleju LongLife? Każdy leje co uważa a forum jest od tego aby się dzielić tym co kto leje,. Teraz pozostaje pytanie ile te silniki wytrzymują na innych olejach i . Co ile km powinno się wymieniać olej w silniku w takim aucie? Czy ktoś może mi podpowiedzieć co ile tyś. Witam przymierzam się do wymiany oleju i filtrów.


O wymianie oleju w skrzyni słyszałem tylko przy jej uszkodzeniu. W skrzyniach automatycznych chyba jest zalecana wymiana oleju co ileś tam tyś kilometrów. Coobcio, ale od dawna wiadomo, że ile olei, tylu . Skrzynia automatyczna Mercedes 722.


Chciałbym zasięgnąć porady jak jest z wymianą oleju silnikowego. I tak cię Panie naciągneli na parę złoty , a ile pochwal się. Ile wchodzi do tego silnika ? Praktycznie przy dobrym smarowaniu żyją ile auto.


Mam pakiet przeglądów za. Jeszcze bardziej praktycznie - w .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty