piątek, 9 grudnia 2016

Jak sprawdzić sonde lambda audi a6

Wymiana sond lambda w silniku V. Jak sprawdzić przepływomierz oraz sondę lambda. Witam jak sprawdzić poprawność działania sond lambda. Nigdzie nie mogłem się doszukać odpowiedzi więc zakładam nowy temat. Na samym początku mechanik powinien sprawdzić napięcie referencyjne na wtyczce przyłączeniowej do sondy lambda po jej odłączeniu. Zobacz, jak samodzielnie sprawdzić sondę lambda (o2s), czy jest sprawna, przed wydaniem sporej.


Jeżeli film jest Tobie pomocny, to polub ten film, subskrybuj kanał i dodaj komentarz pod filmem. Witam Mam bardzo pilną potrzebę sprawdzenia czy moja sonda lambda jest sprawna czy nie. Czy jest możliwość sprawdzenia tego VAGiem, . Znaleziono około wyników dla: sonda lambda audi a. Tematy o sprawdzić sonde lambda , jak sprawdzić sonde lambda ? STAG 300-- podłączenie sondy lambda.


Już przed wymianą przewodów i świec wyskakiwał mi błąd sondy lambda. Witam, mam założoną sonde nieoryginalną, nie po numerze katalogowym, jak sprawdzić czy dobrze działa, w vagu na oxygen sensor, przy . Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Teraz jak już go połączyłem chciałbym sprawdzić czy sonda działa prawidłowo, posiadam kabel diagnostyczny oraz program VAG COM 208.


Jakie są objawy uszkodzenia sondy i jaki ma to wpływ na funkcjonowanie samochodu? Sonda lambda to elektroniczny czujnik zamontowany w układzie . Będę miał od kumpla lada moment oscyloskop to sobie sprawdzę po . Części samochodowe Osobowe. Ogłoszenia o tematyce: sonda lambda audi ana Sprzedajemy. Kupuj i sprzedawaj rzeczy używane i nowe w Twojej okolicy. Szybka, łatwa i lokalna . Dziś wybrałem sie wreszcie do gaziarza w celu wymiany parownika.


Gościu obejrzał wszystko, podłączył pod . KM oferta części zamiennych. AUDI A– sprawdź opinie i opis produktu. Witam, jak sprawdzić sondę lambda , żeby mieć 1 pewności.


Taki duet objawów często oznacza awarię sondy lambda – niewielkiego elektronicznego czujnika, który mierzy skład i jakość spalin. I u mnie to samo blad sondy lambda kupilem nowa i dalej wywala ten. Audi , Mercedes, Ford czy Opel. Sondę lambda lepiej sprawdzić na komputerze. Sprawdziłem dziś do końca sondę lambda.


Przyjemność kupowania z bazarek. Awaria sondy lambda : usterka powoduje niewłaściwy skład spalin, . Sonda Lambda Przednia Katalizator Przód Jeep Grand Cherokee 20Marki . Va dokładnie z regulacją gazu bo chyba już z 6. Na wpływ mieszanki paliwowo-powietrznej ma też sonda lambda i ją też bym sprawdził. Jednak błąd sondy lambda nie musi wcale oznaczać dokładnie tej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty