środa, 7 grudnia 2016

Ursus c 360 3p bierze olej

Mam problem a raczej pytanie mój ciągnik C3- 3P bierze olej a stało się to po wypaleniu uszczelki pod głowicą. C-3silnik bierze olej - Silnik i osprzęt - Agrofoto. Jeżeli bierze olej w takiej ilości to musi pluć wydechem.


Mam pytanie o mój ciągnik C3- 3P bierze cholera olej a stało się to po wydmuchaniu uszczelki pod głowicą. Ursus C - 3-Pali na tłoki. Przykładow dla C -3dopuszcza się na każde 1litrów. Jakie powino być ciśnienie oleju na zimnym silniku zaraz po złożeniu, olej 15W? Ciągnik pracuje bardzo dobrze, nie dymi, nie bierze oleju.


Stąd bierze się jego czarne zabarwienie. W klasyfikacji API oznaczenie jest dwuliterowe - pierwsza litera oznacza typ silnika (B-benzynowy, C -wysokoprężny), druga litera. Mówisz, że olej bierze , a ja od wymiany do wymiany dolewam może ze 100ml.


Dopóki dobrze chodzi i odpala, to nie . Do C -3kupię olej za zł i filtry za zł czyli razem już zł i reszta to paliwo. Odpalanie 3P przy -1stopniach,bez wody na letnim paliwie. Już niedługo może się pojawi.


Jak sprawdzić czy silnik bierze olej ? Oleju grama nie bierze , filtr wg intrukcji, płynu nie ubywa. Kumpel mówi, że to ursus i musi a przed remontem zanim skończyły się . View Details Search More. D john deerowi leją wtryski.


A także:głowice, pompa oleju , cylindry i tłoki, wał korbowy, napinacze, łańcuszki, . Perkins 3p Pytam ponieważ silnik ten bierze olej i myślę że. Ostrówek k1C3TURBO. Mam 10ha i już przez ostatnie kilka lat bierze olej niesamowicie, ale nie. Stara się zepsuła i została załozona rotacyjna a wcześniej była.


Film nagrany specjalnie dla kilku osób, które chciały.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty