piątek, 2 grudnia 2016

Wyciszenie popychaczy liqui moly opinie

Chemia samochodowa, wyciszacz popychaczy. Xeramica nie znam, Militec owszem tak - potrafił wyciszyć nieco styrany starością. Liqui Moly przed wymianą oleju. Dodatek dodaje się w dowolnym okresie eksploatacji, a po dodaniu.


Przecież jak ma wyciszyć to nie na chwilę, żeby potem to spuścić ze starym . Przed zastosowaniem preparatu miałem Wiarę ale po zastosowaniu Wiem że wycisza popychacze :-) Polecam. Kontakt: uszlachetniacze. Moje wrażenia po zmianie to wyciszenie pracy silnika,równiejsza praca 3-y cylindry, Zmiany po jeżdzie.


Nikt jeszcze nie skomentował tego produktu. Czyści układ obiegu oleju, usuwa szum, poprawia ogólne . Właściwości: niweluje szum hydraulicznego popychacza , oczyszcza zawory. Zapewnia optymalne działanie hydraulicznych . Jeszcze do niedawna panowała obiegowa opinia , że w ten sposób można silnik „rozszczelnić”. Słyszałem dość sporo pozytywnych opinii na jego temat i na temat mos2. Wiem że do wyciszenia popychaczy jest inny środek ale u mnie . L wycisza pracę popychaczy hydraulicznych.


Czy niestety muszę szykować kasę na popychacze ? Za spalanie oleju może odpowiadać nagar na rowkach pierścieni, za stukające popychacze szlam zapychające kanały olejowe. LIQUI MOLY wyciszacz popychaczy 0. Czarny dym z rury wydechowej. Cudownego srodka bez wymiany nie ma na wyciszenie. Mozna spróbowac srodka liqui moly do popychaczy , ale z opinii znajomych wiem, . Obecnie jest zalany GM 5WPółsyntetyk, bo olej o tej lepkości wyciszył pracę popychaczy.


Sprawa ma się tak, jutro biore sie za czyszczenie popychaczy bo mnie. Klepią mi popychacze w Cari 1. GDI, zimne auto chodzi niemal jak diesel. Może to wyciszy moje klepanie pod maską ;) . Nie wymiana zaworów a popychaczy hydraulicznych. Mam pytanie czy te płynne wyciszacze działają np: liqui moly ? Więc bez przesady, wymiana popychaczy wcale tak drogo nie wychodzi, tym . Ten środek może wyciszyć szum popychaczy a nie stuki. Dystrybutor polecil mi troche towaru m. Przeszedłem na gęstszego Castrola bo teoretycznie powinien wyciszyć szklanki.


W moim Mwymieniłem wszystkie popychacze i efekt jest oczekiwany. Płukanka nie rozwiąże problemu popychaczy (stukania) i dużych nagarów. Przed wymianą chciałbym wlać do silnika płukanke liqui moly a . Przydała by się zamiana głowicy, ale wolałbym narazie ją jakoś wyciszyć (tj. cykające popychacze ). Lepiej dołożyć więcej kaski i zmienić silnik . Pól internetu już przeczytałem i opinie raczej na plus dla tego środka.


Szklanki czyli popychacze hydrauliczne przynajmniej na allegro kosztują jakieś . Będę zmieniał na ELF LDX 5W4 dużo dobrych opinii o tym oleju usłyszałem. Za to te stukanie to wyrobione dwa popychacze. Co więcej, uciszył sie nawet jeden cykający hydro- popychacz zaworowy w. Zmniejszyło się dymienie, ułatwiony rozruch silnika i delikatne wyciszenie pracy. Tydzień temu załatwiłem sobie komplet używanych popychaczy , wymieniłem je i dzień. Stukające liftery/ popychacze dźwigienki w silniku.


Opinie dotyczące zastosowania w skrzyni biegów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty