wtorek, 6 grudnia 2016

Wybór oleju silnikowego

Wybór oleju silnikowego

Zabrałem się do wymiany łożysk wału w XTZ 660. Mam już nowe łożyska, na wał korbowy Koyo, a na wałek wyrównoważający FAG i niestety . Naszym zdaniem wymiana rozrządu jest ekonomicznie uzasadniona. Wymiana łożysk główki ramy…. Sęk w tym, że koło zębate wału korbowego jest zintegrowane z samym wałem korbowym. Proszę o wskazówki jak wymienić przednie uszczelnienie wału korbowego (silnik OM601).


Przede wszystkim jak skutecznie unieruchomić . Cała czynność wymiany czujnika wału korbowego zajęła mi ok godz min, bez żadnego przygotowania i zaznaczam, że nie jestem żadnym . Archiwa tagu: wymiana panewek 1. W warsztacie okazało sie, ze rysa, która była na wale korbowym jest pęknięciem i wał jest niestety do wymiany. I tutaj kolejny raz pochwale . Pannonia wyposażona jest w toczne ułożyskowanie wału korbowego i korbowodu. Wysłany: 01-12-201 22:45. Poszukaj na forum były do ściągnięcia, manuale od silników.


W nich na pewno jest napisane.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty