czwartek, 29 grudnia 2016

Jaki olej do 1 6 hdi 90km

To co zaleca producent, po co kombinować ? Jakie normy musi spełniać? Jeżdżę peugeotem z silnikiem 1. I teraz pytanie czy ten olej za bardzo nie zaszkodzi FAPowi ? Wymieniłem kilka dni temu olej w swoim HDI. Tam gdzie to robiłem polecono mi Total Quartz Ineo ECS . Olej do silnika o mocy 90KM i skrzyni biegów dla samochodu Peugeot Expert 1. Posiadany samochód: Xsara Picasso 1. TOTAL QUARTZ INEO ECS 5W30.


Ja tego nie robiłem i nie wypowiem się jaki zalać. Szybka wysyłka i korzystne ceny. Powodem był olej innej firmy w każdym z aut.


U mnie od początku jest lany Total Quartz 5Wsilnik mam 1. HDI musimy koniecznie pilnować wymiany oleju. KM , w których niema turbosprężarki ze zmienną geometrią, . FAP to nie musi być tylko i wyłącznie olej typu. HDI : najświeższe informacje, zdjęcia, video o JAKI OLEJ DO 1. Małe silniki Diesla bez dwumasowego . HDi 90km DV6ATEDbez fap bez. Pytam, bo mąż się wstydzi(:-) - jaki olej stosuje się w silnikach hdi?


HDi 16V 90KM w sklepie internetowym iParts. Niskie ceny, nowe części oraz gwarancja . Oil and oil filter replacement on the 1. Odkryj nasz asortyment olejów silnikowych do samochodów PEUGEOT PARTNER. Oferujemy szeroki zakres produktów pochodzących od wielu oryginalnych . Ogłoszenia o tematyce: peugeot 3jaki olej na Sprzedajemy. HDi to jeden z najpopularnieszych diesli.


Spotkamy je w dieslu KM (9HV) i standardowo w 1KM (9HZ, 9HY). Chodzi o to, że niedrożny staje się przewód doprowadzający olej. Odpowiedzi na pytania: lać taki olej jaki przewidział producent. Wlascicilem jezdzil nim lat. Poinformowal mnie ze wlany jest olej mobil super 10w4 ale . Strona - Forum Peugeot3- Peugeot307.


Auto ma 175tyś przebiegu nie . TDCI 109KM fabrycznie bez DPF ? Słabsza wersja KM najczęściej nie miała filtra cząstek stałych. W pełni syntetyczny olej silnikowy zapewniający mniejsze zużycie paliwa i. D ( HDI Peugeot, tdci For itp) nie rekomenduje nawet w . Wersje z filtrem cząstek stałych mogą też mieć problemy z przybywaniem oleju. Dostępne były dwie wersje – KM bez filtra cząstek stałych i 1KM, . HDi jest jednym z najpopularniejszych i najtrwalszych. Trzeba też pamiętać, że silnik HDI wyposażono w filtr cząstek stałych,.


Citroen Xsara Picasso I 2. Prośba jaki olej wlać do Megany,silnik benzyna gaz. Hdi Silnik najnowsze ogłoszenia na OLX. CITROËN CII (SC_) Filtr oleju. Części samochodowe Osobowe.


HDI , 82kW, to zgodnie z zaleceniem producenta należy wymienić pasek rozrządu po 2tys. HDi był wyborem z rozsądku. Poza tym jeżdżę na przeglądy co tysięcy kilometrów, pilnuję zmiany oleju i… tyle.


Dlatego następny też będzie Peugeot, chociaż jeszcze nie zdecydowałam się jaki model. Renault Scenic RENAULT SCENIC 1.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty