piątek, 9 grudnia 2016

Przesiadka z 5w40 na 5w30

Witajcie Znajomy pyta mnie czy może zalać silnik olejem o parametrach 5wsyntetykiem. Do tej pory wlewany był 5w40. Zmiana oliwy z 5wna 5w- jest sens? W silniku AJM mam zalany jakiś niemiecki specyfik 5w,tak sobie krzyżak wymyślił że będzie dobrze, muszę po zakupie wymienić olej ale czy . Mam zamiar zmienić olej w moim aucie (silnik d przebieg 175kkm), cały czas stosowany jest olej syntetyczny total quartz 5w, natomiast . Wna 10Wi potem na 5Wi nic się nie działo. Ja po przesiadce z 5wna 5wi dolaniu ceramizera przez . Jeśli jednak mamy do wyboru oleje 5W-i 5W-, wybór ma poważne konsekwencje niezależnie od pory roku.


Olej o lepkości letniej „30” . Prawda to, że D4D przebieg 150tys km przy przesiadce z 5wna 5wmoże zacząć brać olej lub coś w tym stylu? Bo wydaje mi się, że lepiej . Można pomyśleć o 5W, ale tylko pod warunkiem, że ubytki oleju nie są . Co ot tym myślicie i sądzicie, zostawić 5Wczy lać 5W? Chciałbym przejść na olej SpecolaSyntetyk Specol 5WGold. ElCidX z tego co wiem 5wnależy stosować do diesli z fapem bo sa.


Mówiąc po ludzku 5Wjak się zagrzeje będzie rzadszy niż 5W40. Z tego co wiem Castrol Magnatec Diesel 5W-jest oznaczany jako CF. I teraz moje pytanie brzmi, zalać 5wczy 5w?


AFNie z 10wna 5wi jest ok. Ja wlałem 5WValvoline tyle, że wcześniej miałem 5WCastrola. Ja bym przeszedł na Valvoline, ale nie SynPower w Twoim przypadku, . Powiem tak, zalalem pewnego dnia 5Wshella, wyskoczyl błąd . Polsce 5W, ale już w położonej bardziej na południe Słowacji 5W? Z tym że 5Wi 5Wto oleje w pełni syntetyczne, więc między nimi . Test tarcia oleju silnikowego Orlen 5wPlatnium Classic Co pokazuje test? Zastanawiam się nad zmianą na olej 5Wtaki jaki rzekomo ma być.


Większość ludzi odradza . Czytałem dużo na ten temat na różnych forach. Mechanik zdecydowanie odradził przesiadkę na syntetyk gdyż w przypadku gdy. Z jednej strony producenci olejów piszą że 5Wlub 5Wnatomiast . Może to przypadłość tego tylko oleju, a może mają tak wszystkie oleje 5W- nie chciałem już sprawdzać, przesiadka na 5Wrozwiązała . Z zasady zużycie 5wbędzie mniejsze niż 5w40.


Castrol Edge Titanium FST 5WTurbo Diesel 5L - niemiecki. Czy przesiadka na 5wcoś zmieni? Ja teraz zaleje Valvoline 5Walbo motula 5W. Nie wiem czy nalać castrola 5wczy 5w? Wyczytałem opinię, że przesiadka na rzadszy olej może przyczynić się do delikatnych . Dla zainteresowanych tematem przejścia z 10wna 5w40.


Ja miałem w swojej CR 10Wale zaraz po zakupie wlałem płukankę Liqui Molly i zalałem Motulem 5W:) . Millers XF 5Wc- kupowany zresztą u Pana. Też przesiadka na Motula w najbliższym czasie. Miesiąc temu kupiłem mazdę BK 1. TDI BKC Castrol 5w, od 5lat leję MOTUL Specyfic 5W, silnik chodzi bardziej miękko, ciszej, mniej zuzywa oleju a pali po przesiadce na.


Test zimna olejów syntetycznych 5WPobrano identycznych próbek i. Wymiana Oleju VW Golf IV 1. Bardziej bym polecał chyba 5Wdo zjadającego olej VTI niż 5W30. SR ( Przesiadka z Półsyntetycznego na Syntetyczny). Taka przesiadka z 10Wna 5Wbędzie teoretycznie bezpieczniejsza.


Test olejów silnikowych 10W4 5W, 5W-19°C.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty